hehe, ben er weer mensen

veel is er de laatste tijd niet meer gebeurd wegens te veel werk ( eendraadsschema's tekenen, werk voor school e.d. , je kent het wel )
MAAR, niet veel is wel iets, dus hier zijn weer wat fototjes

trouwens in men titel staat nog altijd klein en simpel, maar eigenlijk heb ik de laatste dagen ervaren dat ook een kleinere baan verschrikkelijk lastig kan zijn :s
maar nu weer wat er gebeurd is: heb de terugmeldingsdraden allemaal mooi in de boekbinders gestoken en deze samengebracht, en heb nu een mooi bundeltje met 32 terugmeldingspunten (is dat effe geluk hebben)
heb ook wat geexpirimenteerd met krantenpapier, behanglijm en gips, en ik zeg je 1 ding, het is blijkbaar al veel te lang geleden, heb een klein stukje (het stuk boven de plaat dat stijgt naar de berg) eens ingepakt in een krantepapieren jasje en daarover wat gips en dacht al gouw van het terug af te breken, want het trekt nu op niets, de stukken krant die er nog onderuitsteken waren vergeten af te snijden e.d.,..... maar ja, uit ervaring leer je het beste

(heb trouwens het truweel op de foto niet gebruikt hoor, voor diegeenen die denken dat ik men materiaal niet kan kiezen

het paletmesligt in de stortbak in de garage, daarmee :p )
bij men vorige baan had ik trouwens dezelfde methode gebruikt, en ging echt supermooi, maar eb nu ook anderegips gebruikt dus we doen het gewoon opnieuw

ook zijn de nieuwe (van de vorige baan) poten onder de baan gezet met behulp van elk 2balkjes die in het frame gevezen zijn.
er is dan ook nog een klein stukje gras gelegd ophet toekomstige kerkof, hier ga ik later nog een lay out voor maken, maar het gaat een beetje lijken op kerkhof diestseveld uit leuven
http://www.leuven.be/leven/stadsvernieuwing/parkbegraafplaats-diestseveld/ wat ik er op zou willen zetten is de aula en het columbarium plus dan de waterpartijen, dietsevbeld is echt prachtig ( er ligt een verscholen fietspad in dat omringt wordt door heuveltjes, maar je toch redelijk wat laat zien en is zeer kunstzinnig en modern gebouwd dus gebruik dat als voorbeeld

samen met dan hetportaal van de abdij van het park, maar dat kennen jullie niet

( waarschijnlijk toch )
de muur van hout heb ik aan de buitenkant verstevigd met 2 houten blokjes die de kracht naar buiten tegenhouden want zoals verwacht stond de muur scheef na een tijdje, maar ja, niet iedereen heeft een stoomoven thuis he

ook komt er in de scenery een begrafenisondernemer gebaseerd op die waar ik werk:begrafenissen pues (het gebouw uit heverlee, moet je maar effe googellen

en een moord-scene
en heb bij conrad weer zotte dingen gedaan: de faller set voor een boskamp te maken gekocht en ga deze bovenop de berg bij het kampvuurtje zetten, en dan komt er een stijl bergpad naar beneden dat uitloopt op een vijvertje voor de kampgangers, (idee soory gepikt van de baan van öbb:
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=15734.250der is ook gras gelegd in de tuintjes van de 2 huizen, maar wees gerust, de afwerking gaat nog pakken beter worden want die is er nu gewoon nog niet :p
ah en tussen de sporen van het station zijn stukjes balsahout rechtgezet om later een gipsen perron in te gieten

tips en reacties please, heb er echt veel aan

grtz,
Niel