Hallo mannen,
Even een kleine update van hoe het hier nu gaat...
Zoals ik al schreef, heb ik door een flinke financiële tegenslag begin van 2010 (een deel van mijn extra te besteden inkomsten is plotseling weggevallen) moeten besluiten om de treinbaan bouw stil te leggen.
Als je hier op het forum al die super mooie banen ziet, dan ga je heel snel ook denken, dan koop ik dit en dan koop ik dat....
Maar dat is er hier (voorlopig) echt niet meer bij.
Maar zoals jullie misschien wel hebben gemerkt ben ik sinds kort weer op het forum te vinden.
Ik kan ook het treintjes rijden met mijn kleinzoon niet stoppen. hihi
We hebben nu een grote fantasie baan neergelegd met praktisch al ons rail materiaal wat we hadden, en zijn daar nu regelmatig mee aan het spelen. Ik heb hier geen baanplan van, maar veel van wat Roy (Rowi) eens voor me heeft bedacht, zit er wel in verwerkt, Dus Roy niet alles is voor niks geweest...
Het is dubbelspoor met 2 grote 1,9m lange stations en een grote tweesporige brug van 92cm met een dubbelsporige overweg die het doet... die glunderende ogen van Rick geven veel voldoening ;)Hij gaat helemaal op in zijn spelen met grote verhalen zoals thans komt binnen rijden op spoor 3b de intercity uit ........ en OV chipkaart gebruiker worden ..... ik kan mijn lachen soms niet verbergen en we hebben dan veel plezier zo samen...
Tafel grote is 410cm bij 300cm in een L het geheel is toch wat groter geworden als in het begin van mijn Topic, en is ook niet meer verrijdbaar. maar kan overal nog net bij komen, en wanneer dit niet goed het geval is dan maar boven op de tafel klimmen

. We hebben geen schaduwstation meer in ons plan opgenomen.
Dit om voorlopig de kosten te drukken. Het gaat nu vooral om het spelen

We rijden met 1 Delta BR81 met 4 kleine personen rijtuigen en een stuk of 12 goederen wagens waarvan 7 olie wagons, en een stoomlokje die analoog is en er als een sneltrein van doorgaat. Ik heb eens 3 Lima Hondekop treinstellen van een helaas overleden buurman gekregen. Die wil ik gaan op knappen ( er zijn wat koppelingen afgeknapt ) en een ESU decoder gaan in bouwen zodat er toch minimaal 1 op onze baan kan rijden. Ik schreef al dat het hier om het treinen rijden en het plezier gaat, en of er nu iets beschadigt is of niet hagel nieuw is, dat vind ik niet erg.
Om een indruk te geven van het plezier ff een fototje

Groetjes de kits en Opa Ruud