Citaat van: Wim N op maandag 14 juni 2010, 08:32:32
Hey Annie.
Weer mooie aanwinsten zeg, ben jaloers jeempie.

Hey waarom zien we alleen de handen maar van Saskia?
Zij gaat toch de scenery doen op je modelbaan dus kan je ze gerust even voorstellen. 
En doe je ook nog wat want als ik zo lees heb je nog vaak kleine probleempjes, dus weet ik niet waar je mee bezig bent maar zelf ben ik ook niet niet zover maar als ik zover ben met aansluiten wilde ik wel een beroep op je doen maar ik weet het nog niet............. 
Hey peer succes en kijk over je schouders mee de overgangbel rinkeld hier vaak door de kamer heen, dus blijf ik genieten van je.
Sander bedankt voor de ondersteuning van deze held. 
Groet Wim.
Caberet caberet.
Hallo Paul de Leeuw,

Saskia vind dit al niets laat staan dat ze volledig in beeld komt, ach je moet maar zo denken jij en nog een paar forumleden weten ondertussen hoe ze eruit ziet :o.
Ik ben misschien met kleine dingen bezig maar die kosten veel tijd, en ik heb niet altijd zin om de soldeerbout weer aan te zetten zoals vanavond.
Als ik jou kan helpen laat het maar weten, dan kom ik jou kant op.
Ik stuur je zo even een pb met een voorstel

Ja Paul, ik heb er weer een paar leuke loc,s bij deze hebben even op de baan gestaan voor de foto en zijn nu veilig opgeborgen.
Er is te veel troep rond de baan om te rijden omdat ik een aantal seinen aan het plaatsen ben.
Ik zal Sander een extra koekje geven van de week

zonder gekheid ik vind het erg leuk dat wij elkaar via het forum hebben leren kennen we maar 100 meter uit elkaar wonen.
Samen weten nu eenmaal meer dan een.
Mvg,
Peter / degeluidsman.