Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

De baan van een geluidsman- Wissel houdt het voor gezien ( foto's toegevoegd ).

Gestart door Degeluidsman zondag 16 augustus 2009, 16:30:48

0 leden en 8 gasten bekijken dit board.
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Dat is gaaf. Wat een goed idee om het zo te doen. Benieuwd of dat een beetje goed te schilderen valt.
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Citaat van: Lobomotion69 op zaterdag 03 februari 2024, 14:59:57Zo is het maar net. Nu niet getreuzeld en vort met de geit. En niet vergeten de voortgang hier nauwgezet te rapporteren.
Precies. Primertje er op en verven met die handel :)
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Hallo allemaal,

Citaat van: Rudibeer op zaterdag 03 februari 2024, 14:51:58@citaat je hebt wat te doen  :P
Zo is het Ruud, we kunnen weer verder.



Citaat van: Lobomotion69 op zaterdag 03 februari 2024, 14:59:57Zo is het maar net. Nu niet getreuzeld en vort met de geit. En niet vergeten de voortgang hier nauwgezet te rapporteren.
Ik voel een bepaalde druk Henk  ;)



Citaat van: AlbertG op zaterdag 03 februari 2024, 15:29:53Hoi Peter,
Ziet er goed uit. Zijn ze speciaal voor jou op maat gemaakt?
ja deze zijn speciaal voor mij op maat gemaakt Albert  :)
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Citaat van: Jongslog op zaterdag 03 februari 2024, 15:59:44Dat is gaaf. Wat een goed idee om het zo te doen. Benieuwd of dat een beetje goed te schilderen valt.
We gaan niet schilderen maar de airbrush hiervoor gebruiken Henk.
Totaal geen ervaring mee maar aldoende leert men ( zeggen ze )  :)



Citaat van: basjuh1981 op zaterdag 03 februari 2024, 17:36:37
Citaat van: Lobomotion69 op zaterdag 03 februari 2024, 14:59:57Zo is het maar net. Nu niet getreuzeld en vort met de geit. En niet vergeten de voortgang hier nauwgezet te rapporteren.
Precies. Primertje er op en verven met die handel :)
Het wordt ge-airbrush Bas, ik heb hier speciale verf voor in huis gehaald, zou ik dan ook nog een primer moeten gebruiken?


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Citaat van: Degeluidsman op zondag 04 februari 2024, 11:12:25Ik voel een bepaalde druk Henk  ;)
Zolang dat niet op je prostaat is, is er niets ergs aan de hand.  :D
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Citaat van: Degeluidsman op zondag 04 februari 2024, 11:16:20zou ik dan ook nog een primer moeten gebruiken?
Dat merk je vanzelf. Wanneer het niet blijft plakken of niet wil dekken door te veel zuigende ondergrond.
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Goed bezig, Gazodoor.
👍👍👍
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
@citaat @citaat @citaat
Gelukkig maar  :D


@citaat @citaat
We gaan het proberen.


@citaat 
Gaan we zeker doen Ton.


Hier nog even een foto, waarbij als test de rand geschilderd is, meerdere malen de verf dun aangebracht.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Beste Peter,

Mag ik vragen waar je de gelaserde perronranden besteld hebt?

Groet Niek
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Citaat van: Degeluidsman op zondag 04 februari 2024, 11:16:20Het wordt ge-airbrush Bas, ik heb hier speciale verf voor in huis gehaald, zou ik dan ook nog een primer moeten gebruiken?
Ik zou het wel doen. En de primer kan ook met de airbrush opgebracht worden. Vallejo heeft bijvoorbeeld primers in verschillende kleuren die je prima met de airbrush kan verwerken. Wel 1:2 verdunnen en een wat grotere naald en nozzle gebruiken (0,4 mm).
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Hi Peter.

Ben benieuwd hoe die perrons eruit gaan zien. Kan me nog niet echt n voorstelling maken dus ik dacht maar gewoon op het eind resultaat.

Gr Daan
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Hallo allemaal,


Citaat van: niek79 op zondag 04 februari 2024, 12:19:03Beste Peter,

Mag ik vragen waar je de gelaserde perronranden besteld hebt?

Groet Niek
Hoi Niek,
Ik had ze via een vriend gekregen, die heeft ze als uitzondering speciaal voor mij gemaakt.



Citaat van: basjuh1981 op zondag 04 februari 2024, 13:53:27
Citaat van: Degeluidsman op zondag 04 februari 2024, 11:16:20Het wordt ge-airbrush Bas, ik heb hier speciale verf voor in huis gehaald, zou ik dan ook nog een primer moeten gebruiken?
Ik zou het wel doen. En de primer kan ook met de airbrush opgebracht worden. Vallejo heeft bijvoorbeeld primers in verschillende kleuren die je prima met de airbrush kan verwerken. Wel 1:2 verdunnen en een wat grotere naald en nozzle gebruiken (0,4 mm).
Hoi Bas,
Ik heb een tas met diverse spullen gekocht om dit te gaan maken, de verkoper heeft mij het een en ander meegegeven om deze klus te klaren.
Daar zitten ook een paar flesjes bij, wellicht is dat een primer?
De tas ligt op zolder en ik zit lekker met mijn voeten op de tafel en de iPad op schoot, ff geen puf/zin om naar boven te lopen.
Ik laat nog wel weten wat er mij aangeraden is.



Citaat van: Daan op zondag 04 februari 2024, 17:08:05Hi Peter.

Ben benieuwd hoe die perrons eruit gaan zien. Kan me nog niet echt n voorstelling maken dus ik dacht maar gewoon op het eind resultaat.

Gr Daan
Hoi Daan,
Een kleine voorstelling is de foto een paar berichten terug.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Citaat van: Degeluidsman op maandag 05 februari 2024, 19:26:02Daar zitten ook een paar flesjes bij, wellicht is dat een primer?
Geen idee :D

Doe eens een foto, of zet het merk en nummer hier neer. Dan kunnen we er over oordelen ;)
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
@citaat
Ga ik doen Bas, wordt natuurlijk wel vanavond, eerst mot r gewerkt worden  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Prioriteiten ;)
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
@citaat
Zo is het  :)

Dit zijn de spulletjes.



Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Dat zit geen primer bij.
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Ik ga primer kopen Bas, ik neem aan dat primer van Revell de beste optie is omdat ik ook hun verf gebruik.


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Hallo allemaal,

Net op zoek geweest naar een primer, door de bekenden bomen zag ik al snel.........................

Nu kwam ik een primer tegen van Vallejo 74601 die is in ieder geval geschikt voor de airbrush, maar kan ik dat combineren met de Revell verf?
Ik hoor het graag van jullie, ik heb hier totaal nog geen ervaring mee.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Citaat van: Degeluidsman op woensdag 07 februari 2024, 20:06:49Nu kwam ik een primer tegen van Vallejo 74601 die is in ieder geval geschikt voor de airbrush, maar kan ik dat combineren met de Revell verf?
Als je de primer gespoten hebt, kun je daarna wel een laag Revell overheen doen. Ik zou ze niet mengen en tegelijkertijd met de airbrush aanbrengen. Dat kan problemen opleveren.

Even ter voorbeeld: in onderstaande filmpje begin ik eerst met een primer. Deze is van Vallejo. Na droging gebruik ik Humbrol verf. Dan is het geen probleem.

Vanaf 4:10

Dus de primer kun je gewoon aanschaffen :thumbup:
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Als je primer gebruikt, zet je die toch altijd eerst op? Goed laten drogen en in principe is er dan geen probleem met acryl verf op acryl primer. Het merk maakt weinig uit.

Wel heb ik vaak moeite met primer spuiten met de airbrush. De tips van Bas over verdunnen en het gebruik van een dikkere naald zijn zeer terecht.

Maar primer uit een spuitbusje gaat beter. Dus dat is ook nog een optie.

En je kunt ook eens kijken hoe de verf hecht zonder primer. Op kunststof en metaal is primer wel belangrijk, op karton en hout vind ik het geen noodzaak. Misschien moet je twee keer spuiten voor een goede kleur. Maar ieder heeft zo zijn voorkeur.

Groet,

Peter
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Citaat van: BlikkenTinus op woensdag 07 februari 2024, 23:46:27primer uit een spuitbusje
Dat is ook een optie. Al heb ik daar geen ervaring mee. Gezien het feit dat Vallejo spuitbussen heeft voor blanke lak, sluit ik niet uit de ze ook spuitbussen hebben met primer.
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
@citaat @citaat @citaat

Dankjewel voor de duidelijke uitleg Bas, leuk om jou aan het werk te zien  :thumbup: :thumbup:
Ondertussen ben ik begonnen om de stripjes styreen te lijmen, ook een leuk klusje  :)


@citaat @citaat
Primer uit een spuitbusje is een goede optie Peter  :thumbup: :thumbup: de ondergrond is MDF 
Ik ga wel testen wat de verschillen zijn, ik heb al jaren een airbrush set staan maar totaal nog geen ervaring mee.
Ik heb me wel ingeschreven voor een airbrush cursus  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
MDF is een opslorper en je zal veel spuitbussen nodig hebben.Gewoon een pot primer is veel goedkoper en dekt sneller met een roller
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
MDF is inderdaad een zeer poreus materiaal waar je vele hoeveelheden verf op kunt smeren voordat het materiaal een beetje kleur begint te krijgen. Alleen daarom al zeker een primer gebruiken. Er zijn speciale primers voor MDF verkrijgbaar. Maar wat ook goed werkt is het MDF eerst insmeren met iets verdunde houtlijm. Dat maakt het meteen al veel minder zuigend.
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Citaat van: Degeluidsman op donderdag 08 februari 2024, 17:32:23ik heb al jaren een airbrush set staan maar totaal nog geen ervaring mee.
Mooi moment om een proefstukje te pakken en aan de slag te gaan ;)
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Bijna elk ondergrond heb je een primer nodig om te voorkomen dat het te plaatsen verf, tegels e.d teveel opslurpt.
Bij mij in de bijkeuken meegemaakt dat de tegels van de muur vielen doordat er geen voorstrijk was toegepast door de vorige eigenaar.
Het zat er al 5 jaar tegen maar je begrijpt ook wel dat de tegellijm teveel is opgezogen door de muur en waarvan dit het gevolg is.
Bij alm ramen is het zelfs zo dat ieder keer je deze wil overschilderen eerst dient te ontvetten, schuren en weer ontvetten daarna eerst een primer dient aan te brengen.
Dit geeft op deze manier een maximale hechting van je verf en met goed resultaat het zit voor jaren.
Wat je ook schildert of wat ook eerst ontvetten en dan pas schuren en waarom je schuurt anders al het vet in het hout of ander product en doe je al het werk voor noppes.
Dit even als aanvullende tip.
Mvgr, Theo. 
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Ik zou mdf niet ontvetten.
Gewoon lekker kwasten van mijn part met witte muurverf. Als het verzadigd is schuren en dan met de airbrush aan de slag
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Hallo allemaal,


Citaat van: bellejt op donderdag 08 februari 2024, 17:35:03MDF is een opslorper en je zal veel spuitbussen nodig hebben.Gewoon een pot primer is veel goedkoper en dekt sneller met een roller
Hoi Johnny,
Met een roller wordt het lastig denk ik, vandaag ga ik naar de beurs in Houten en kijken of ik daar een primer kan vinden het liefste in een spuitbus en anders voor de airbrush.



Citaat van: Lobomotion69 op donderdag 08 februari 2024, 17:53:05MDF is inderdaad een zeer poreus materiaal waar je vele hoeveelheden verf op kunt smeren voordat het materiaal een beetje kleur begint te krijgen. Alleen daarom al zeker een primer gebruiken. Er zijn speciale primers voor MDF verkrijgbaar. Maar wat ook goed werkt is het MDF eerst insmeren met iets verdunde houtlijm. Dat maakt het meteen al veel minder zuigend.
Hoi Henk,
Dat is weer een andere oplossing om de zuigende werking tegen te gaan, ik heb een aantal extra randen waarmee ik ga testen.



Citaat van: basjuh1981 op donderdag 08 februari 2024, 18:50:19
Citaat van: Degeluidsman op donderdag 08 februari 2024, 17:32:23ik heb al jaren een airbrush set staan maar totaal nog geen ervaring mee.
Mooi moment om een proefstukje te pakken en aan de slag te gaan ;)
Hoi Bas,
Eerst de materialen op orde brengen, vandaag naar Houten en op zoek naar de primer  :)



Citaat van: th op vrijdag 09 februari 2024, 21:08:29Bijna elk ondergrond heb je een primer nodig om te voorkomen dat het te plaatsen verf, tegels e.d teveel opslurpt.
Bij mij in de bijkeuken meegemaakt dat de tegels van de muur vielen doordat er geen voorstrijk was toegepast door de vorige eigenaar.
Het zat er al 5 jaar tegen maar je begrijpt ook wel dat de tegellijm teveel is opgezogen door de muur en waarvan dit het gevolg is.
Bij alm ramen is het zelfs zo dat ieder keer je deze wil overschilderen eerst dient te ontvetten, schuren en weer ontvetten daarna eerst een primer dient aan te brengen.
Dit geeft op deze manier een maximale hechting van je verf en met goed resultaat het zit voor jaren.
Wat je ook schildert of wat ook eerst ontvetten en dan pas schuren en waarom je schuurt anders al het vet in het hout of ander product en doe je al het werk voor noppes.
Dit even als aanvullende tip.
Mvgr, Theo. 
Hoi Theo,
Ook jij bedankt voor de tips, ik ga gewoon wat testjes doen en kijken wat het beste resultaat oplevert.



Citaat van: Barry1972 op vrijdag 09 februari 2024, 23:09:00Ik zou mdf niet ontvetten.
Gewoon lekker kwasten van mijn part met witte muurverf. Als het verzadigd is schuren en dan met de airbrush aan de slag
Hoi Barry,
Bij mijn eerste testje heb ik rechtstreeks de verf in meerdere lagen zeer dus aangebracht, dit ging op zich niet slecht maar een grijze primer als basis voelt wel goed al met ik er nog geen ervaring mee.
Moet wel erg oppassen dat ik de gleufjes niet vol spuit, die de scheiding van de betonnen blokken moet voorstellen.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Veel plezier in Houten, maar waarom op zoek naar primer uit een spuitbus als je een airbrush hebt staan?
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Citaat van: Degeluidsman op zaterdag 10 februari 2024, 08:16:22Eerst de materialen op orde brengen, vandaag naar Houten en op zoek naar de primer  :)
Succes :thumbup:
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
@citaat @citaat
Hoi Hans,
Ik begreep van Bas dat je voor het met primer een dikkere naald nodig hebt, ik heb een airbrush set staan met een pistool en heb geen flauw idee wat voor naald erin zit.
Dus ik dacht dat een spuitbus wellicht handiger was.
In maart ga ik naar een airbrush cursus en wil daar gelijk kijken naar dit soort dingen.
Een van mijn treinen vrienden gaat me voor die tijd al een beetje op weg helpen.



@citaat
Hoi Bas,
Helaas was er op deze beurs zeer weinig te koop op dit gebied, maar een treinen vriend heeft het een en ander staan en die gaat mij op weg helpen, ondertussen wordt er wel aan de perrons gewerkt.
De stripjes styreen worden al gelijmd op de perronranden, priegel werk waar ik er steeds een paar van doe.



Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Citaat van: Degeluidsman op zaterdag 10 februari 2024, 16:06:46Helaas was er op deze beurs zeer weinig te koop op dit gebied, maar een treinen vriend heeft het een en ander staan en die gaat mij op weg helpen, ondertussen wordt er wel aan de perrons gewerkt.
Jammer dat je niks kon vinden. Ben je naar een specifieke primer op zoek?

Online is veel te vinden namelijk. Sceneryworkshop.nl is een aanrader.
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
@citaat
Hoi Bas,

Ik wilde graag een grijze primer kopen, in spuitbus of voor de airbrush.
De link ga ik bij mijn favoriete zetten  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Ik had laatst een spuitbus grijze primer voor de TEE interieurtjes voor een paar euro bij de A.C.Tion.
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
@citaat
Ik begin die winkel steeds leuker te vinden Hans  :thumbup: zelf kom ik er nooit maar Saskia daar in tegen komt er regelmatig  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Citaat van: Degeluidsman op zaterdag 10 februari 2024, 21:46:55Ik wilde graag een grijze primer kopen, in spuitbus of voor de airbrush.
Dan kun je de primer van Vallejo kopen. Werkt prima :thumbup:
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Dat perron gaat echt heel mooi worden, Peter. Die gelaserde perronranden zien er erg fraai uit. :thumbup:


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Ik ga mijn best doen er iets moois van te maken Maikel  :)
Vanmorgen weer 5 strips in de lijm gezet ( styreen stripje wat aan de bovenkant komt ).


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Gewoon een spuitbus met betongrijze primer van de A.C.Tion erover. Eventueel nog wat vervuilen.
Klaar :mrgreen: !
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
@citaat
Die laat ik Saskia zo i zo meenemen Hans, kost geen drol als het goed is  :D


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Deze (€ 3,00) dus:
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Nee Hans, Peter laat het door Saskia meenemen. Dan kost het Peter geen drol (als het goed is), snap je.
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Snap ik Henk; foto was meer bedoeld om uit te printen en aan Saskia mee te geven als boodschappenlijstje >:-D .
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Bedankt voor de service heren  :thumbup: :thumbup:
Saskia heeft er een foto van gemaakt met haar telefoon, dat is veel makkelijker meenemen  >:-D


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Wauw 8o de techniek staat voor niets: met een telefoon een foto maken van een foto die op een andere telefoon staat! Waar houdt dit op? Ik sluit niet uit dat het in de (nabije?) toekomst mogelijk wordt om foto's draadloos naar elkaar te verzenden :O !
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Draadloos versturen van een foto via de telefoon? Komt daar dan zelfs geen usb-kabel aan te pas? Tjonge, de techniek staat toch voor niets  8o
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Citaat van: Degeluidsman op woensdag 14 februari 2024, 05:49:28Saskia heeft er een foto van gemaakt met haar telefoon, dat is veel makkelijker meenemen  >:-D
De link via WhatsApp versturen is natuurlijk te makkelijk >:-D  >:-D
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Of de Action app gebruiken en de spuitbus als favoriet toevoegen   
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: De baan van een geluidsman- De gelaserde perronranden zijn binnen.
Eerlijk? Al die apps ben ik geen echte voorstander van. Net als Whatsapp en al die andere asociale media. Tegenwoordig heeft alles en iedereen een app die je telefoon komt vervuilen. Een foto maken van een telefoonscherm is veel makkelijker en vervuilt niet. Hier te lande is het de normaalste zaak van de wereld.