Hallo allemaal,
Citaat van: Timelord op woensdag 29 september 2010, 15:19:04
Kun je het dorp niet splitsen dmv een berg of zo, dan wek je nog de illusie dat de trein grote afstanden aflegt.
@ Timelord, nee dat gaat niet want de baan is opgebouwd zonder de kennis die ik nu heb
Citaat van: bluey op dinsdag 28 september 2010, 22:17:23
ga je nog wat hoogte verschillen in het stadje aanbrengen? Wordt nu wel erg vlak voor een vakwerk dorp. Kun je heel makkelijk doen met hardschuim platen. Wellicht een idee. ?
@ Roland, hier nog een beetje meer hoogte verschil in gemaakt
Citaat van: ÖBB op maandag 27 september 2010, 20:25:32
Mooie aanwinsten voor je baan, ik weet niet of dit je opstelling van de huisjes wordt, ik zou in het midden van het rechter "plein" toch nog 1 a 2 huisjes maken die niet al te recht staan, met wat steegjes en straatjes ertussendoor. Dan krijg je een mooi dorpskarakter.
Ik heb de locatie in het zwart aangegeven.
@ Henk, dat was een goed idee
Citaat van: mbekker op dinsdag 28 september 2010, 21:51:49
Een mooi dorpskerkje met wat bankjes er omheen. En een plek voor de mensen die moge rusten in vrede.
Verder sluit ik me aan met Henk. De huize wat meer op elkaar om straten te maken.
@ Mark, een kerk heb ik niks mee
maar een pleintje en bankjes ga ik wel aan werken
Zo, en nu vandaag de plank wat groter gemaakt en de huizen iets anders neer gezet, ook een in het midden, die huisjes worden wel vervangen door het juiste type vakwerk
De weg gaat links langs de winkel de hoek om, en dan rechts af.
Dan onder het huisje met de schoorsteen ( wordt een ander huisje ) en dan langs die andere huisjes langs en dan boven de smidse langs richting spoor.
Dan voor het huisje met de boogjes over het spoor met een overweg.
De overweg zal wel van kl.... worden met een "fake slagboom" kijk wel op de beurs in de rommelbak
Hier komt een parkeer plaats en dan kun je onder het huisje door naar de andere winkels en huizen.
Het huisje met de varanda wordt ook een ander vakwerk huisje liefst wat hoger
Dus eerst nog even afwachten wat Walter nog heeft en op de beurs kijken bij iemand die ook die huisje voor mij vasthoud hoop ik.
Ga eerst een paar dagen er tussen uit
Een volgende update wordt volgende week
Gr Einte
Ps ik volg wel wat hier gebeurt