Citaat van: h0ogovens op zondag 10 mei 2009, 16:53:27
Ja er komen veel kabels naar het gebouw toe. En er komen van die kisten naast te staan. Verder wacht ik tot dat nieuwe preisertjes uitkomen met een film ploeg. Volgends my komen ze dit jaar uit 
Geen idee hoe ik het moet gaan doen met een trappetje en een deur. Er op tekenen ?
Gr Jeffrey
ah je bedoelt flightcases (zwart met zilverkleurige randjes) leuk! volgens mij bestaan er al filmploegjes ik zal even zoeken voor je, als ik wat vindt laat ik je weten.
trappetje en deurtje als je dat wilt kun je nu het beste aan de achterkant plaatsen denk ik. Ik zou zelf een opening uitgesneden hebben, maar misschien gaat je dat nu te ver. Trappetje kan heel simpel gehouden worden, maak je uit restmateriaal van gietstukhoudertjes van een huisje oid of van stevig karton oid. Deurtje suggereer je bijv. door alleen de deurlijsten te maken, het logo kan je gewoon over de deur zelf laten doorlopen. Misschien is uitsnijden/knippen uit karton een gemakkelijke optie voor je, omgekeerde u-vorm mooi zilverkleurig schilderen en netjes opplakken op de plek waar je de deur wilt hebben, deurkrukje en klaar.
michel
[/quote]
Ik ik zou best wel een deurtje eruit willen snijden gewoon met een stanley mesje.
En dan zit in binnen in het bakje! En dan wat moet ik daarvoor plakken? Moet ik er iets voor plakken?
of open houden maar dan zie je alleen wit

Kom maar op met de tips. Heb het model inmiddels uit mekaar liggen! Haha
Ik ben der klaar voor!