Hoi luitjes,
Deze week bezig geweest met wat problemen te verhelpen. Ik had al enige tijd problemen onder mijn zwitserland gedeelte, in de onderste bocht lagen 2 wissels welke ook weer omhoog liepen. Precies in de bocht zit een balkje om de brug te ondersteunen, wel al geprobeerd wat weg te beitelen, maar het was nogal krap. Daarom gekozen om de boel enigszins open te breken, en de boel te veranderen door 1 spoor de tunnel in te sturen, en in de bocht naar boven een wissel te leggen om toch de keerlus te krijgen richting het station. Zo liggen de wissels in een makkelijk bereikbare omgeving, iets wat eerst niet was.
Eigenlijk had ik dit eerst goed moeten testen maar ja, dat is achteraf gepraat.
hier het gat dat overbleef na verwijdering boerderij
hier de baan omhoog, moet nog ondersteund worden, ligt puur voor de look even een plaatje onder.
hier de wijziging in het oostenrijks gedeelte, ik heb een wissel gelegd in het begin gedeelte zodat ik toch de keerlus heb en daarna de baan buitenom wat verhoogd richting brug en deze hoogte aangehouden waardoor hij aan de achterzijde op de achterste baan terecht komt van het schaduwstation zodat er ook een doorvoer is van oostenrijk naar zwitserland
morgen verder om de oprit naar zwitserland te ondersteunen, en de boerderij weer een plekje te geven samen met een mooie weide voor onze koeien. het wordt net iets anders dan het is geweest.
gr. Henk