Citaat van: vanb op zondag 03 januari 2010, 12:29:07
Hoi Arie,
Foutjes of niet.
Ziet er nu al goed uit.
Zoiets wil ik zelf ook maken op mijn baan. Heb je misschien iets van nummers ofzo? Ga ik eens voor mijzelf kijken.
Ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt.
gr Maikel
Hoi Maikel, het set wordt verkocht door Anita Decor ( Houten) en is van Werkstatt Sporle, er zijn div sets te koop, dit is het uitgebreide set smal ( 7 delig) incl de scherpe bocht. Er bestaat ook een 5 delig set, maar je hebt juist de scherpe bocht hard nodig. Verder is er ook nog een set met bredere straten, nog mooier, maar kost veel ruimte.
Citaat van: Einte op zondag 03 januari 2010, 12:32:04
Hallo Arie,
Dit ziet er al leuk uit zo, is het nou erg breekbaar
Ik had al het idee om de bestrating te doen met klei en een straatstempel.
Gr Einte
Hoi Einte, door de houtlijm is het iets minder breekbaar, met een scherp breekmes is het goed in te korten en te bewerken, maar ja, er breekt er inderdaad wel eens eentje, vr gr Arie nb Ik heb je klei tunnel ook gevolgd, lijkt me ook niet echt makkelijk, wel mooi.
Citaat van: lokje 23 op zondag 03 januari 2010, 12:32:39
hallo arie.
ik zie dat je mooi bent bezig geweest .
zeer mooi maar heb een vraag zie ik daar ingewerkt de mooie brandweerkazerne van faller. ik zou deze wat meer laten uitkomen is te mooi om zo ver weg te zitten. ook indien je brandweerwagen er staan gaan ze meer tot hun recht komen en dan nog wat bewegging voor de kazerne is al een blikvanger op zich.
maar dit is mijn persoonlijk idee he geen afbreuk aan uw plan.
en ik zie dat je ook mooi begonnen bent met de straten. wat vind je er van is mooi werken he.
en dan kleuren je zal zien eens de straten zijn gekleurd veranderd dit echt ongelooflijk.
verder veel succes en zie zeker uit naar meer van je.
groeten.
lokje 23 ( lucien )
Hoi Lucien, ben inderdaad heel benieuwd als het in de kleur staat, jij doet dit met 3 laagjes transparante verf toch. Ik heb de brandweerkazerne juist zo opgenomen, omdat deze anders wel heel erg overheersend word, je kan straks aan beide zijden de auto's zien staan als je de straatjes inkijkt, geeft ook een heel leuk effect, bedankt voor je oplettendheid.
De straatjes vind ik heel mooi werken, mijn vrouw vindt het gips wat minder.
vr gr Arie