@Arie,
heb je het zo gemaakt dat je de baan van jouzelf en je zoon kun koppelen?
Ziet er goed uit de gipsen straten die mallen zijn me nog niet opgevallen tijdens de beurzen.
Hoi Rieske, de banen kunnen niet gekoppeld, mijn baan staat op 4 voeten met wieltjes en kan ik wat verplaatsen, makkelijk met bouwen.
De mallen zijn te koop bij Anita decor ( heeft altijd een stand met voorbeelden van stenen muurtjes en groenvoorzieningen), ze staan halverwege de rechterhal in Houten, vr gr Arie
Hallo Arie,
Normaal bouwen ze eerst huizen en dan de wegen maar jij doet het anderom 
Het ziet er heel mooi uit die straten, ga zo door.
Gr Einte
Hoi Einte, In het echt staan de bergen er ook al................................ wij modelspoorder doen alles andersom.

vr gr Arie
Hoi Arie,
Ziet er toppie uit. Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het geschilderd is. Wat doe je met het hoogteverschil tussen stoep en eromheen.
Olaf
Hoi Olaf, naast de stoepen komt wildgras van heki, is meteen het hoogte verschil opgelost. Op het marktplein en onder de brandweerkazerne komen een soort kinderhoofdjes ( Faller op blauw schuim, is te zien in de volgende update) dit kan ik precies op hoogte maken, vr gr Arie
Hallo Arie,
Er leuk en leerzaam om te lezen over het gips gieten het hoe het vorderd met je infrastructuur. Ik ben benieuwd of je ook nog straatverlichting gaat aanbrengen. Hoe ga jij dat doen? Gaatjes boren?
Wanneer ga je de eerste straat op kleur brengen? Ik kijk uit naar je volgende up-date.
Succes.
Groeten Ronald 
Hoi Ronald, er komen ook gaslantaarns in de stoepen, hier wil ik inderdaad gaatjes voor gaan boren ( spannend) zal wel eerst een testje doen
Ik kan de straten pas kleuren als alle kleine naden enz zijn bijgerepareerd, ik moet in 1 keer kleuren , omdat ik dat transparant wil gaan doen ( zie ook draadje van locje 23 Lucien). Dit zal ongeveer over 2 a 3 weken zijn, vr gr Arie