Nieuws:

Bekijk onze Stichting 3rail kleding lijn eens! Sta er mooi op tijdens evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Shop

Hoe zet ik Marklin trafo's vast

Gestart door jbiggie1 woensdag 10 april 2024, 19:32:37

Hoe zet ik Marklin trafo's vast
Dag, ik heb mijn oude 220 trafo's voor de baanbesturing omgeruild voor de witte 230 V trafo's. De oude trafo's stonden vastgeschroefd. In de nieuwe trafo's zitten geen voorgemonteerde gaten, hoe zet ik die vast?
Re: Hoe zet ik Marklin trafo's vast
De trafo even omkeren. Aan de onderkant zitten aan de boven en onderrand punten waar het plastic wat dunner is. Die rondjes kun je doorprikken/boren en gebruiken om de trafo vast te schroeven.
Re: Hoe zet ik Marklin trafo's vast
Hoe simpel kan het zijn, totaal geen erg in gehad, dank je wel!

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.