Dag Lobomotion69
Bedankt om als eerste te reageren!
De diepte van de tafel lijkt veel, maar het is geen volle tafel maar een onderbouw met veel toegankelijkheid. Ik ben in de mogelijkheid om ook helemaal rond de baan te lopen dus ik kan overal aan
De kelder waar hij in staat biedt ook meer ruimte maar ik beperk me momenteel liever tot een bescheiden, toch interessante baan.
Ik denk dat het voor mezelf inderdaad een leuke denkoefening is om er niet te veel in kwijt te willen. Lange lengtes hoeven en lukken niet.
Ik stuur via Mobile Station met enkele digitale seinen+remmodule dus het is voor mij belangrijker dat er zeg maar 2 locomotieven ongestoord kunnen rijden. Niet zozeer het rangeren.
Ik denk dat dit een leuke oplossing is, gebaseerd op het originele plan. Dat plan ken ik al 10 jaar en is een beetje nostalgie.
Er is inderdaad veel spoor aanwezig maar ik kan ook een groot deel wegwerken dmv van bruggen en reliëf!
Ter info is de originele tafel 270 x 140 en had ik er onderaan al een stukje van 100 x 40 bijgezet. De tafel is dus moduleerbaar wat extra mogelijkheid biedt.
Erg fijn dat je die tweede keerlus erin had gekregen!
Hier foto's van voor&na