Neen AC of DC maakt niet uit voor mij.
Heb juist gelezen op het forum dat er met AC iets meer gebrom is bij het verzetten.
Over dit laatste wil ik wel nog even iets zeggen.. op het werk (Siemens) maken wij oa de echte wisseltrekkers voor de NMBS en die worden bij ons dus ook getest voor ze geleverd worden,,,, jullie willen echt niet weten wat voor lawaai die dingen maken bij het verzetten van een wissel,,, dus als dit op je baan ook zo is .,,,,,,,,