Nieuws:

Heb je nog geen treinenplaatje in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

opbouw van mijn baan(update 18-1-10 Hoofdsporen zijn gelegd testfase gestart

Gestart door Reinder1988 woensdag 29 april 2009, 21:51:43

Re:baan opbouw van mijn N-baantje(update 10-1-10 opbouw schaduwstation)
nou hier is dan de eerste foto

Reinder
Forum Moderator Los forumlayout Banditos

Hey Reinder,

Dat is inderdaad lang geleden! O_o

Neem aan dat de huidige foto het schaduw station toont?
Ziet er opzich leuk uit, misschien alleen een paar opstel spoortjes extra? :D

Greetz,
Thierry
3-rail ? ? ?
ja ja das lang geleden. ja ik zou er nog een paar spoortjes bij kunnen doen. Maar ik wil het doen met het matriaal dat ik heb. alleen voor me station ben ik bang dat ik toch een enkele wissel moet aanschaffen. En verder heb ik maar een kleine collectie treinen. Dus heb ik ook maar een klein schaduwstation nodig.

en nee dit is geen drie rail. maar aangezien het hier gezellig is. En een aantal mensen geintreseert zijn plaats ik graag me updates.

mvg
Reinder

Hey Reinder,

Dat scheelt weer ja, heb zelf ook niet zo'n heel groot schaduwstation gebouwd. (heb ook niet zo heel veel materieel...)

Aan de grote van het spoortje t.o.v. de dremel te zien, is het nogsteeds schaal N? :D Of weer terug naar H0 gegaan?

Ben benieuwd naar de rest :)

Groeten,
Thierry
ik zal vanavond wel wat foto's maken van de bovenplaat. Ben daar nu mee bezig om daar de rails op te leggen. is nu een beetje haast bij. me broer komt zaterdag het gat maken voor me draaischijf. En dan moeten de sporen wel juist liggen.  Heb me moeder er vandaag op uit gestuurs om even spijkertjes te halen. Ben namelijk door me voorraad heen. En dan hopen dat het allemaal goed gaat want dan kan ik met de scenery beginnen. En dan me broer ook nog effe me perron op maat maken :lol:

mvg
Reinder

Nou Reinder,

Ik ben benieuwd :D

groeten,
Thierry
Re:baan opbouw van mijn N-baantje(update 17-1-10 opbouw gereed
zo heir volgt dan een grote update eerst foto's en dan uitleg

me broer is druk bezig hier met de zaag

1 van de helingen naar schaduwstation

effe testen met een rijtuig

druk be\ig met de palen te maken voor de tunnel ingang

dat begint er al goed uit te zien morgen effe verf kopen en dan kunnen de palen geverfd worden

effe kijken hoe ik met huisjes uit kom. Wil hier alleen wel andere huisjes. weet alleen nog niet welke

en hier komt de taxi centrale te zitten. Moet alleen ook daarvoor een geschikt gebouwtje vinden

zo dat waren de foto's weer nu eerst effe uitrusten van een middag klussen vanavond. Ga ik beginen met het spoor te leggen. En morgen ben ik ook vrij dus morgen kan ik ook nog met de trein bezig zijn. Ik hou jullie op de hoogte

mvg
Reinder

Re:baan opbouw van mijn N-baantje(update 17-1-10 opbouw gereed
zo hier is dan een kleine update. De 2 hoofdsporen liggen en nu ik dit tik rijden de loks proef over de baan. En kan mijn nieuwe aanwinst effe inlopen.

zo dat was het weer
reacties en opmerkingen zijn welkom

mvg Reinder

ps sorry voor de belabberde kwaliteit van de fotos heb een flutcamera op me telefoon
Re:opbouw van mijn baan(update 18-1-10 Hoofdsporen zijn gelegd testfase gestart
hallo hoolsema,
voor de eerste keer zie ik jou baan,ziet er erg leuk uit zoon spoor Z schaal.wel handig als je maar een kleine ruimte hebt,ik wou die ook ooit kopen maar ben dan toch maar naar ho gegaan.wens je veel succes met het verder bouwen en afwerken met je baan.

groeten peter
hoi reinder

begint ergens op telijken
ziet er goed uit

gerard
Ha die Reinder en broer.
Zo hé, de gang zit er nu goed in! 8)
Al is het (model)spoor niet zo groot, de vaart zit er nu goed in en de stappen van bouwen zijn wel groot! :lol:
Maar zo samen bouwen met je broer, geeft natuurlijk veel plezier (hoop ik?) en gaat een stuk sneller.

De (ex)baan van de buurman is nu helemaal afgebroken of heb je daar nog een plan voor?

Succes met de bouw.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan. 
Hallo bedankt voor de reacties

nee albert jan de baan van de buurt man is volledig gestript van alles dat bruikbaar was. En me broer is ook al weer weg hoor. Hij doet alleen het hout werk. want als ik dat ga doen. Dan blijft er niks van het hout over :lol:

Maar ben nu druk met spoor leggen. Ben er nu al achter gekomen dat ik spoor te kort heb. Maar volgende maand maar weer is naar houten. Om wat bij te kopen

ik hou jullie op de hoogte

Reinder
Ziet er goed uit, blijf je volgen

Chris