Nieuws:

Onze Stichting 3rail Wiki bevat een bron van informatie! Bekijk eens een willekeurig artikel in de Stichting 3rail Wiki.

ip adres CS3

Gestart door Treinloos vrijdag 13 december 2024, 18:53:51

ip adres CS3

ip adres CS3
Hallo allemaal, op dit moment probeer ik een ip adres in mijn CS3 te krijgen via een to-link, maar de velden waar het ip adres moet verschijnen blijft leeg. Wat doe ik fout? Alvast bedankt voor de reacties
Re: ip adres CS3

Instellen op het CS3 zelf? Als je geen DHCP-server gebruikt (zoals het modem van je provider) en je CS3 is daar niet mee verbonden mag je het zelf doen in het CS3. Deze dan ook gebruiken bij je treintjesbesturingsprogramma op de computer.

Hartelijk dank, is ook al gelukt  👍👍

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.