Het project
?van schoenendoos naar...? loopt zo?n beetje op zijn einde, dus wordt het tijd voor iets nieuws. Ik schrijf ook deze keer weer een
prijsvraag-zonder-prijzen uit. Een paar forumleden weten al wat ik deze keer wil gaan maken, dus die zijn bij deze van deelname uitgesloten

. Deze keer beperk ik me tot iets kleins, er zijn al genoeg grote projecten langs gekomen

.
Om te beginnen een paar hints: in de 1:1-wereld zie je ze soms staan langs snelwegen en spoorbanen in weilanden rondom ?belangrijke? steden. Vroeger hadden ze een belangrijke functie, nu zijn het vaak hinderlijke obstakels die bovendien niet makkelijk af te breken zijn. Daarom staan de meeste ervan er nog steeds en sommige staan er al bijna 100 jaar

.
Van de grotere zijn er die nu bijvoorbeeld als champignonkwekerij dienst doen vanwege hun redelijk stabiele vochtige atmosfeer en temperatuur binnen.
Anderen zijn opgewaardeerd tot monument en een enkele daarvan is op bepaalde dagen voor het publiek opengesteld.
Ook Driehoven is al sinds jaar en dag als verkeersknooppunt zo?n ?belangrijke? stad en krijgt er nu ook een en hier:
komt die te staan. Jawel, tegenover de schaapsweide

. Toeval? Ik weer het niet, ik laat het aan jullie over om dat te beoordelen...

Dit zijn de eerste 2 onderdelen voor het object:
die ik voor de duidelijkheid maar even heb genummerd

.
De
prijsvraag-zonder-prijzen van de maand mei is: ?wat gaat dit worden?. Ook voor deze wedstrijd geldt: schrijf het antwoord op een briefje en bewaar dat briefje op een veilige plek.