Hij staat toch niet net wel en net niet op bovenleiding geschakeld ???
Koperen kromme aandrukstiffie hoefd geen probleem te zijn zolang die maar aandrukt .
Rechter zit niet in zun gleuffie trouwens kan die gaan meedraaien word het ook niet beter van , al wel is gebrobeert zoals hier boven ook werd gezegt om met potlood of iets dergelijks ze lichtelijk aan te drukken ??
Ken alle loc nummers niet uit me hoofd dus wist niet dat het om krokodil ging

.
Deze heeft nog een heel oud motortje met extra veertje om ankerasje , had die van mij ook voor digitalisatie , en als die van iemand is geweest die ook niet van sleutelen aan loc's hield , zou ik toch effe anker bekijken .
Door die veertjes werd ankertje niet gauw verwijderd , word als lastig ervaren .
Is het niet , klein schroevendraaiertje er tussen en dan doekkie er over en er af wrikken , mocht ie dan wel wegschieten wat ze wel is doen blijft ie in doekkie hangen en vind je um sneller weer , heb der evaring mee wegschietende veertjes

kan ook door eerst koolborstels te verwijderen en met veel licht of klein lampie effe naar binne te kijken en ondertussen aan wielen draaien en dan goed kijken of er niet veel vet of slijpsel tussen koolborstelloopvlak zit dat maakt kortsluiting .
Voor als dat allemaal niks oplevert , stoute schoenen aantrekken en met beleid motor demonteren , als ik het goed heb trek je het motorblok zo tussen liggers uit , kun je overal makklelijk bij .
En inderdaad ook kijken of relais zun werk wel goed doet ook bekijken of lippie wat heen en weer tusen contactpunten vliegt wel contactpunten goed raakt .
Nou we horen wel weer