Nieuws:

Onze Stichting 3rail Wiki bevat een bron van informatie! Bekijk eens een willekeurig artikel in de Stichting 3rail Wiki.

Diorama in museum

Gestart door ermindewinkel Vandaag om 18:20:35

Diorama in museum

Diorama in museum
In mijn dorp is een klein museum annex bibliotheek annex nog een heleboel zaken. Multifunctioneel is te zwak uitgedrukt. Vandaag had ik een overleg met de leidster van het zootje over de boeken die ik heb gepubliceerd. Momenteel hebben ze een expositie met scheepsmodellen, maritieme schilderijen en maritieme parafernalia. De boeken over de zeevaart zouden daar best tussenpassen.

Brutaal als ik ben had ik ook wat doosjes knutselwerk meegenomen, huisjes, bruggen, autootjes, etc.
Het is allemaal nog niet helemaal rond maar de kans is groot dat ik m'n spulletjes kan laten zien in een vitrine van 95 x 95 cm (binnenwerks). Ruim genoeg voor een baantje in Z.
Over de middag heb ik een voorlopig baanplan gemaakt, gewoon om te kijken wat kan en wat niet.
Wintrack bestand in versie 9.0. Een ouwetje, ik weet 't maar voldoende voor wat ik ermee doe: Diorama Sluuspoort (1).tra

Vitrine 95x95 (1).jpg Vitrine 95x95 3d (1).jpg

Als iemand slimme ideeën heeft op het gebied van layout, vitrinebouw en diorama's hou ik me van harte aanbevolen, gezien het feit dat ik een absolute nitwit ben in dit soort zaken.