Nieuws:

Stichting 3rail wordt mogelijk gemaakt door reclame en donaties. Doneer eenvoudig via onze Stichting 3rail Shop :thumbup:

Praattopic 20 jaar 3railforum - jubileumwagen

Gestart door Giant donderdag 05 juni 2025, 23:00:06

Re: Praattopic 20 jaar 3railforum - jubileumwagen
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail

Elsloo (LB)

Hoi Roy,

Dit is helaas niet te voorkomen ons inziens. Los van dat er toch menig jaar tussen de certificaten zit (we hebben niet altijd certificaten uitgegeven), zijn we inmiddels ook een stichting geworden, en is onze huisstijl aangepast.
Dat klopt inderdaad dat er van een aantal wagons geen certificaten zijn, n.m.i wel jammer dat het patroon op de certificaten zo vaak is aangepast.
Hopelijk wordt daar in de toekomst rekening mee gehouden.

Bedankt voor de actie.
Speciale Gast Events Team

Jammer dat door dit soort opmerkingen de vele uren werk van bestuur en vrijwilligers gebagatelliseerd wordt.

M* en bezig te digitaliseren

Ik blijf de certificaten wel waarderen, het voegt toch iets exclusiefs toe aan een model in beperkte oplage & is een vorm van waarborg van unikiteit ! ( nieuw woord ) en dat certificaten ook met hun tijd mee moeten blijkt ook wel uit de gegevens die er op vermeld worden. Zo is bijv. de naam van de eigenaar verdwenen in de afgelopen 10 jaar.
Het zou echter wel weer leuk zijn als een uniek (serie-)nummer op het object (trein dus) ook op het certificaat vermeld is.
Dat is dan vaak weer ingewikkeld of arbeidsintensief.

Na 35 jr weer terug bij mijn oude passie Marklin M

Geweldige actie wederom! Dank aan het hele team om dit weer voor elkaar te krijgen! TOP :thumbup:  :thumbup: 
Er is toch niks mis mee om mijn mening te geven over de certificaten, kortom ik heb al aangegeven dat ik het een goede actie vindt. Jammer van jouw opmerking...
Speciale Gast

Stand 7 :-)

Als lid van het eerste uur moest ik deze jubileumwagen natuurlijk ook op mijn baan hebben :)
Het is een indrukwekkend model, fraai gedetailleerd, en de 3Rail livery staat 'm goed. Leuk ook dat 3RF de maatschappij is en 2026 in het nummer is verwerkt, over details gesproken. Een mooie aanwinst, ik ben d'r blij mee!  :D

Martijn
Ik kijk er echt naar uit om deze te zien rijden hier bij mij :)  :thumbup: