@Rob:
Ik kwam op het idee omdat ik perse een draaischijf wou hebben op een kleine ruimte, de VSM heeft dat dus was voor mij de keuze snel gemaakt.
Langstraatspoor ken ik niet, dat ga ik eens op mijn gemak Bekijken!
Ik vind het inderdaad heel erg lekker om met van alles en nog wat door elkaar te rijden en dat het dan ook nog enigszins geloofwaardig is.
Ik merk wel dat ik steeds meer naar locomotieven zoek die er Bij de VSM ook staan...
@Michel
Dank je wel!
Het rijdt eindelijk voor 90 a 95% goed. in de afgelopen 2 weken vielen ineens alle kleine aanpassingen op zijn plaats.
Ik heb inmiddels al een keer 5 uur lang alles (12 treinen, keuze aan iTrain overgelaten) volledig automatisch laten rijden en dat is echt heel erg leuk!
(Na 5 uur was ik het zat en heb ik alles zelf maar stil gezet
)
@RoyNee ik woon niet in de buurt van de VSM, zeker 100 kilometer er vandaan maar mijn schoonouders hebben mij ongeveer 20 jaar geleden een dagje Terug naar Toen van de VSM cadeau gedaan.
Sindsdien kom ik (inmiddels wij, ik, mijn 2 zoontjes en vrouwlief meegesleurd door ons) er zeker 2 keer per jaar.
Daarnaast is Google een schatkamer aan foto's, filmpjes etc waar ik graag gebruik van maak voor de aankleding.
@Dirk-Jan Dank je wel!
Ik heb nog genoeg aan te kleden, ik wil nog een speeltuintje in het parkje bij de draaischijf maken, er moeten nog lantaarnpalen komen en op het station terrein moet ook nog het nodige gebeuren om het levendiger te krijgen.
Ik heb zeker geen spijt van alle eerdere banen, ik heb tot nu toe van iedere baan veel geleerd en dat geld ook voor deze.
Bij een volgende zou ik bepaalde dingen ook weer anders aanpakken.
Stiekem staat het volgende project alweer klaar, mijn zoontje (kamer naast mijn hobby kamertje) wil ook een andere baan bouwen dan wat hij nu heeft.
Het is dan de bedoeling dat deze 2 banen gekoppeld worden (gaatje door een muur en 1 spoortje plus bedrading er doorheen) en ook zijn baan moet uiteraard ook met de computer bediend kunnen worden.
Dat word uitdaging genoeg voor voorlopig
( ze moeten beide ook nog apart te bedienen zijn, leuke uitdaging met/ in iTrain, een CS 1, en een Ecos 2)