Nieuws:

Heb je nog geen treinenplaatje in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Onze platte wagen met 2 VW bussen

Gestart door Golfer donderdag 03 november 2022, 17:03:22

Onze platte wagen met 2 VW bussen

Nou ja, wat een belegging: € 232,-

Märklin H0 4424.014 SoMo Niederbordwagen mit 2 VW-Bus "15 Jaar 3railForum"

maar dezelfde aanbieder biedt ook een 3327 1108 aan die  nu op € 251,- staat maar nog een uur te gaan heeft.

of een analoge 3324 NS 1126 Lombardijen met certificaat nu al op € 441,-
Het blijven hebbedingetjes hè  :P 

Re: Onze platte wagen met 2 VW bussen

BLIJ dat ik analoog RIJ

En dan maar roepen dat treintjes tegenwoordig geen goede belegging meer zijn :D.

M* en bezig te digitaliseren

Ik had m ook al in de smiesen, die wagen met 2 busjes voor €232.
Overigens van de week ook nog een vuurloze 37289 voor €400 langs zien komen, bij dezelfde zaak,  terwijl die elders voor  €240 nieuw te koop is.

Dan hadden we deze nog niet eens gezien , haha
Hier werden ook eerder deze forumwagons aangeboden.
forum wagon Nr 1
forum wagon Nr 2
Vorige week, bij dezelfde aanbieder, waar ik overigens zelf in het verleden meerdere malen naar tevredenheid treinmaterieel heb gekocht.
 8o

Het is net wat een gek er voor geeft.
Dit viel mij ook al op dat op bay en cat locomotieven en wagons worden verkocht boven hun nieuwwaarde.

Of dit tijdelijk is weet ik niet, ik heb zo mijn principes qua biedingen.
Wordt uiteraard ook heel vaak overboden in mijn zoektocht naar specifieke modellen 8o :-( :-(

Ik begin het vermoeden te krijgen dat het telkens om dezelfde bieder gaat, je kunt niet precies zien wie, maar soms is de afkorting hetzelfde, soms anders, maar het aantal aankopen zit dicht opelkaar, afh van het tijdstip of is gelijk aan elkaar. Zou het misschien om een prijsopdrijver gaan die zelf (laat) bieden?
Maakt niet uit. Wellicht heeft iemand zijn maximum ' voor de zekerheid'  8o verhoogd. Degene die het lef heeft het meeste in te voeren wint.
3 die op het laatste moment een gooi doen en een budget kwijt willen maken elkaar wel gek. Verkoper lacht  :D

samen staan we sterker

Prijsopdrijvercircus !  ;)
Wiki Redactie

Twentelijn Tp.IVa (1969-1980)

Citaat van: robkop op vrijdag 04 november 2022, 17:39:49
Ik begin het vermoeden te krijgen dat het telkens om dezelfde bieder gaat, je kunt niet precies zien wie, maar soms is de afkorting hetzelfde, soms anders, maar het aantal aankopen zit dicht opelkaar, afh van het tijdstip of is gelijk aan elkaar. Zou het misschien om een prijsopdrijver gaan die zelf (laat) bieden?

Dat zal die miljonair uit Limburg wel weer zijn. Slapend rijk geworden met die handel. Staat er s***a (1973) bij?
;)

En wat denken we hier van,
Ook op deze1212 met 6 delige roostersheeft dezelfde bieder grof geboden, maar is op het laatst toch nog door een ander overboden, weer bij dezelfde ebayer.
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail

Elsloo (LB)

Citaat van: 1200Blauw op vrijdag 04 november 2022, 17:50:31Dat zal die miljonair uit Limburg wel weer zijn. Slapend rijk geworden met die handel. Staat er s***a (1973) bij?

Phoe, had ik ze maar allemaal op Ebay gezet.. Dan was ik wel miljonair kunnen worden  :D
Wiki Redactie

Twentelijn Tp.IVa (1969-1980)

Citaat van: robkop op maandag 07 november 2022, 11:05:39En wat denken we hier van,
Ook op deze1212 met 6 delige roostersheeft dezelfde bieder grof geboden, maar is op het laatst toch nog door een ander overboden, weer bij dezelfde ebayer.

Je bent denk ik aangemeld bij Ebay, want je ziet zaken die "gewone stervelingen" als ik niet kunnen zien. Goed mogelijk dat de prijs zo kunstmatig wordt opgedreven. Als over een paar weken weer één van de artikelen wordt aangeboden door dezelfde persoon heb je weer een aanwijzing.

Ik log meestal in op EBay.de
Sommige artikelen zijn niet zichtbaar als je op .NL inlogt
Ik kijk regelmatig of eerder aangeboden zaken opnieuw worden aangeboden, daar is het nu bij deze nog te vroeg voor denk ik.
ik ben er net,en lees over limburg, whhhaa die hebben de mooiste loks, en meeste geld,maar lekkere vlaai, wel leuk te lezen wat jullie allemaal schrijven zeg, ik was zo,n 10 jaar terug hier,maar er is niks veranderd,hahahaha

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.