Haha, leuk gedach Dirk-Jan maar helaas zit je er iets naast. De satelieten die in NL te ontvangen zijn kun je hier vergeten. Ver buiten bereik. Zoals al eerder gezegd is hier op het platteland geen kabelTV, dus zijn we aangewezen op sateliet.
De kleine zwarte schotel is alleen voor vrij te ontvangen Thai zenders, waar mijn huisgenoten graag naar kijken. Mijn interesse daarin is niet zo groot omdat er nauwelijks iets van buiten Thailand wordt getoond. De andere schotel is voor de betaalTV waar hoofdzakelijk buitenlandse programma's op te volgen zijn. Programma's van over de hele wereld worden daar vertoond en een enkele keer ook Nederlands.
Waar ik voornamelijk naar kijk is sport en zenders als NatGeo, History, Films en enkele series. History heeft veel interssante docu's die je allemaal met een flinke korrel zout moet nemen en in ieder geval je eigen onderzoek moet doen naar het waarheidsgehalte. Het is allemaal erg pro USA. Vaak wordt er volkomen voorbijgegaan aan bijdragen van andere landen hierin.