Het wordt verstuurd via Sandd, en heb daar al geen goede ervaringen mee.
Op 5 juni jl is de Duitstalige hier vergleufd
Hier vanochtend om 8.15 uur dubbel gevouwen in de brievenbus gevonden.Hoef dus ook niet op maandag te bellen. Maar hij is inderdaad wel laat in de maand.
Hallo,Zal ik ook dan maar weer doen. Het wordt verstuurd via Sandd, en heb daar al geen goede ervaringen mee.Kan je beter via postnl versturen.Zelf ontvang ik er 2 of 3 achter elkaar goed en dan is het weer mis.En er is bij mij al best veel kwijt geraakt, en Sandd klantenservice bestaat volgens mij niet, krijg nooit antwoord.M.vr.gr. Erwin
Een beschadigde DVD lijkt mij ook niet zo leuk c.q. onacceptabel. Maar daar lees ik gelukkig niets over, ook niet in het geval van de dubbelgevouwen envelop, dus valt het allemaal mee. Bij mij was alles ?Spic & Span?. 😀
De DVD is deze maal wél interessant. Behalve het ge-emmer over de museum jaarwagen.(mijn mening...).
Ik heb de mijne wel schijnbaar had mijn schoonmoeder deze ergens neer gelegd toe ze aan het oppassen was
Erwin kijk zelf even . Gr. Jan
Citaat van: nobody op vrijdag 17 mei 2019, 16:42:38Zojuist de Duitse nummer 2 ontvangen.Nummer 1 ontbreekt nog steeds...Hedenmiddag de Duitse nummer 1 ontvangen. 'k Hoop maar dat ik de insiderwagen nog kan bestellen...Nummer 2 nogmaals ontvangen.
Zojuist de Duitse nummer 2 ontvangen.Nummer 1 ontbreekt nog steeds...