Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Wie weet van welk merk deze boerderij met rieten dak is?

Gestart door AlbertJan zaterdag 29 december 2007, 19:27:03

Wie weet van welk merk deze boerderij met rieten dak is?
Hallo allemaal.
Ik ben altijd wel geïnteresseerd in mooie en/of bijzondere boerderijen.
Deze vond ik bij mijn laatste aankoop van modelbaan materiaal, maar er staat helemaal niets op! :(

Geen merk of nummer, gewoon niets.
Het is geen erg gedetailleerd model maar met wat verf en leuke aankleding kan het een bijzonder fraaie boerderij worden.
Van dit soort modellen zoek ik er nog meer dus wie weet voor mij merk, model en/of cat nr. ?

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.   
P.s. De foto is een beetje donker geworden, als deze niet duidelijk genoeg is laat het even horen dan maak ik een nieuwe.
Re: Wie weet van welk merk deze boerderij met rieten dak is?
Heljan.

Nummer 2066
Ha die Chris.
Dat is razendsnel en meteen het nummer ook nog! :lol:
Had net nog een cat. van Herpa door zitten kijken maar aan Heljan had ik nog helemaal niet gedacht!
Dus ook deze cat. er maar eens bij zoeken, zit vast wel ergens tussen mijn stapel met catalogi.
Heel erg bedankt voor het opzoeken.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
P.s. Wat vind jij van deze Heljan modellen?
Met wat verf en dry brush is er iets heel leuks van te maken.

Je kunt het model ook opzoeken op de site van Heljan

www.heljan.dk

Groeten

Chris
Hallo Chris.
Hartelijk dank voor de link, kwam goed uit want ik heb geen catalogus van Heljan kunnen vinden!
Wel jammer dat de foto's zo slecht zijn maar wel een goede indicatie van het assortiment van Heljan, ik schrok wel geweldig van de prijzen (121,- voor deze boerderij) maar dat bleken Deense Kronen te zijn en in Euro's was dat dan ? 18,11.
Hele mooie modellen gevonden en ook weer een totaal ander assortiment dan de Duitse fabrikanten.
Kortom, weer een welkome aanvulling op de baan!
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Da's zeker een heel mooie boerderij! Ik moet ook maar eens zo iets gaan aanschaffen, en dan inwisselen voor een ander huisje.
Wat ik ook altijd al graag gewild heb, is ons eigen huis na te bouwen, da's ook wel een uitdaging. Mijn broer heeft dat een keer gedaan vóór een grote verbouwing, wat ook erg leuk gelukt is.

Jan-Pieter
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail

Citaat van: AlbertJan op zondag 30 december 2007, 08:05:23
Hallo Chris.
Hartelijk dank voor de link, kwam goed uit want ik heb geen catalogus van Heljan kunnen vinden!
Wel jammer dat de foto's zo slecht zijn maar wel een goede indicatie van het assortiment van Heljan, ik schrok wel geweldig van de prijzen (121,- voor deze boerderij) maar dat bleken Deense Kronen te zijn en in Euro's was dat dan ? 18,11.
Hele mooie modellen gevonden en ook weer een totaal ander assortiment dan de Duitse fabrikanten.
Kortom, weer een welkome aanvulling op de baan!
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Hoi Albert Jan,
Jij moet als boerderijbewoner toch een beetje weten dat het deense landschap met boeren aardig overeenkomet met het hollandsche landschap! Details niet op letten maar er zijn met boerenbedrijven aardige overeenkomsten!

Ik heb ook nooit aan heljan gedacht.

Gr. Fred
Re:Wie weet van welk merk deze boerderij met rieten dak is?

Wie is hier spoorloos ??

Weet iemand of deze boerderij nog steeds te verkrijgen is?
In 2007 ? 18,11 ofzo? das 'n koopje

Edit: In Nederland bedoel ik dan !!
Citaat van: Rieske op zondag 28 juni 2009, 12:44:23
Weet iemand of deze boerderij nog steeds te verkrijgen is?
In 2007 ? 18,11 ofzo? das 'n koopje

Edit: In Nederland bedoel ik dan !!

misschien anw modeltreinen?
weet toevallig dat deze zaak dit merk ook verkoopt.

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.