@ Tony,
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar als ik al het fraais dat tegenwoordig over Zwitsers spoor gaat ga kopen dan is het einde zoek. Het is dus meer een vorm van zelfbeheersing dat ik me (hoofdzakelijk) beperk tot Zwitsers materieel. De opstelsporen zijn inmiddels ook al aardig gevuld. Maar ja hoe gaat dat in je hoofd: ik vind hem heel mooi maar ik koop hem niet, ik vind hem heel mooi maar ik koop hem niet, ik vind hem heel mooi maar ik koop hem niet, ik zie hem op YouTube en ik ben verkocht. Het begin van een nieuwe sleep is geboren, want er past er altijd nog wel eentje bij
.
@ Michel,
Het rode en blauwe setje doet het inderdaad goed. Ik weet ook al wat er nog bij moet komen om de sleep compleet te maken, maar die wagons worden pas in Q4 uitgebracht. Kan ik nog even sparen
.
@ Gerard,
Uiteraard ga ik ook met volle teugen genieten van de BBQ georganiseerd door mijn kinderen. Ziet opa de kleintjes ook weer eens want dat is er met corona de laatste tijd wat bij in geschoten. Komt dus helemaal goed!
@ Johan,
Ooit las ik ergens een quote op het forum: "Je kunt nog nooit voldoende treintjes hebben, hooguit te weinig ruimte". Nu heb ik zowel qua ruimte als aantal treintjes helemaal niets te klagen, dus ik ben meer dan dik tevreden
.
@ Luc,
Als ik moet kiezen is het 100% de BBQ want familie en (klein)kinderen is het mooiste en kostbaarste bezit
. Maar nu heb ik èn een BBQ èn een paar fraaie wagons, dus ik ben een zeer happy man
.
Groeten,
Wico