Inmiddels is mijn huis verkocht en ben ik verhuisd van een huis met een grote zolder naar een appartement zonder zolder, maar ik woon hier met 165 mensen en ik heb afgelopen 1e kerstdag ook een gezellig kersdiner gehad samen met 120 mensen, boodschap: alles heeft zijn voor- en nadelen.
Nadat een aantal collega's van de MSG/Den Bosch de baan op zolder hebben afgebroken, opgeruimd/afgevoerd en de nuttige zaken hebben meegenomen naar de club, ben ik maanden bezig geweest om langzaam maar zeker "verhuisklaar" te worden, wat gewoon betekent "veel afvoeren".
Begin oktober hield de MSG/Den Bosch weer een keer haar Modelspoor Expo, ik ben daar i.v.m. mijn verhuisperikelen, en naar vorige week bleek, ook een breuk helemaal onder in mijn scheenbeen, niet actief geweest, maar ik heb wel voor het eerst gebouwen van mijn baan weer gezien:
De afgelopen 3 weken ben ik ook weer naar de clubavonden op dinsdag geweest en nu kon ik vaststellen dat delen/gebouwen en bruggen ook werkelijk worden ingebouwd
Heel mooi natuurlijk voor mij, ik heb tenslotte een jaar of 30 aan mijn baan gebouwd en dan is het heel erg leuk om e.e.a. weer terug te zien.
Ben ik nu zelf nog met de modelspoorhobby bezig, jawel, maar dat beperkt zich nu tot het lezen van Railhobby's en Miba's waarmee ik ver achter loop, verder ben ik hier bezig met de mensen en activiteiten leren kennen, wellicht ga ik wel biljarten.....
En ik heb in de slaapkamer een tafel staan van 190 bij 90 cm, het idee is om daar de stad alsnog af te bouwen, zie de dozen onder tafel, maar wellicht ga ik toch nog een n-baantje bouwen, mijn twee grote vrienden uit de 2-rail wereld willen me best wel helpen met wat specifieke 2-rail uitdagingen, één ding is er in ieder geval: een werkende Raptor en een DB2 booster, e.e.a. onder een schitterende tekening van wijlen de knapste vrouw van de wereld, in mijn ogen dan.
Groet, Anne W