Hallo allemaal,
Allereerst bedankt voor de leuke reactie, persoonlijk en via het forum.

@Basjuh1981: Dank je wel, dat vond ik ook en deze had ik zelf nog niet in mijn collectie.
@Wimdouwe: Dank je wel, Deze drukkerij was een kleine drukkerij in Zaandam. En bestaat al, heel lang niet meer. Maar had al eerder eigen ansichtkaarten geplaatst. Heb er al aardig wat. En wel mooi hé loks van voor 1906 van de spoorwegen.
@Erik01: Dank je wel, en vond het zelf ook een mooie aanwinst, was er erg blij mee. Had wel een kopie, maar nu een originele. En dat ombouwen blijft leuk had er in die periode zo'n 25 gedaan. Moet er nog een aantal.
@ho_miessie: Michel dank je wel, en ik blijf het allemaal erg mooi vinden. Ik word er blij van als je toch weer iets vind. En de foto's ga ik plaatsen.
@Itom: Dank je wel, en doe me best om het gezond blijven zoals het nu is. Al had ik het liever nog iets beter gehad, maar ja. Nu gaat het weer iets beter, want de luchtkwaliteit is een stuk beter. En werk volop thuis, dus ook geen andere inspanningen. Maar was af en toe we;l lekker bezig, kan toch niet stil zitten.
@Wico: Dank je wel, en we gaan me best doen. En dat klopt dat het een aparte kaart is. Er zijn er niet veel gemaakt, en voor toen was het toch feest, want in die tijd waren er aardig wat tegenslagen geweest. Voordat er een trein overheen kon.
@Hardigi: Dank je wel. Maar volgens mij is het terrein niet vrij toegankelijk. Dit zal wel vermeld worden op de site van het Hembrugmuseum. Want de gemeente Zaanstad heeft de boel in beheer gekregen. Dit was ook ivm de geplande bebouwing die niet door ging. Maar is net welke dag je gaat, als het open is want ik werk ook nog. Zit bij een cruciaal beroep.

@Peter: Klopt dank je wel, en daarna waren de problemen begonnen. ( Niet dat ik jou had gesproken) Maar we vermoeden dat ik een milde vorm van corona had. Maar dan de darmversie.
Maar genoeg gekletst, zal de update plaatsen.
M.vr.gr. Erwin