Bedankt allemaal voor de super gave complimenten

@Anne, de bezetmeldpunten werken tot dusver probleemloos, ik rijdt altijd met spookdetecte geactiveerd maar heb nog niet één keer een valse melding binnen gekregen dus dat gaat helemaal super.
@Frank, Dat gele draadje zat met opzet los omdat ik met die decoder nog een probleempje heb waar ik niet uit kom. Heb al verschillende decoders op die plak geprobeerd, verschillende adressen geprobeerd maar op de één of andere manier gaat het op die bewuste plek zo heel af en toe mis en wordt een wissel niet om gezet.
Op dit moment ben ik een stalen brug aan het bouwen van plastic profielen. Als lijm gebruik ik "Ruderer L530 Kunststof Lijm" het lijmt super maar wat een kloten lijm om mee te werken. Het stroom te tube uit als je wat wilt lijmen en 9 v/d 10 keer wordt het een dikke kliederboel met die lijm. Heb er dus momenteel een soort haat-liefde verhouding mee, wil proberen of het met de faller of revell ook goed gaat want dat kliedert tenminste niet zo veel.
Zal maar ff wat plaatjes laten zien van de huidige stand van zaken:

De bovenkant

De onderkant

Als rails maak ik gebruik van flexibele K-Rails moet alleen nog ff gaan uitzoeken hoe ik dat het beste op de C-Rails kan gaan laten aansluiten.

Op naar de volgende update maar weer