Citaat van: peterke33 op zaterdag 07 oktober 2017, 14:35:21
Man wat een prachtige aanwinsten heb je daar gekocht, en het station voor 10 euro das echt spotgoedkoop 
De booster en bezetmelders had ik nodig om verder te gaan met de baan Peter.
De wagons zijn zeker prachtig Peter maar het station is schitterend en dat voor weinig.
Citaat van: nobody op zaterdag 07 oktober 2017, 14:37:34
Mooie spullen heb je gekocht, Michel. Veel plezier ermee 
Dank je wel Wim gaat helemaal goed komen met het plezier.

Citaat van: Tony op zaterdag 07 oktober 2017, 15:11:11
Dat elektrieke spul zal wel en de wagens passen goed bij je verzameling, maar WOW wat een Bahnhof heb je gescoord !
Das pas smullen 
De maximale WOSA-punten voor een station zijn binnen hoor 
Ben benieuwd, waar dat ooit een plekje krijgt.
Het elektrieke spul heb ik nodig om verder te gaan met de bouw van de baan Tony.
De wagons passen inderdaad goed bij de rest de DHL/Danzas containerwagon komt achter de DHL loc te hangen en jaarwagon komt in de vitrine te staan.
En het station ja Wow dat dacht ik ook was er meteen verliefd op en als de boven baan klaar is dan is het wel de bedoeling dat hij daar komt te staan ga er licht in maken geen led maar die lampjes want dat hoort bij dit station.
Blij dat ik voldaan heb aan de Wosa richtlijnen.

Citaat van: degeluidsman op zaterdag 07 oktober 2017, 15:35:27
Dat rollend materiaal geloof ik wel, maar die electronica WOW.
Zo,n booster en bezetmelders kosten een paar centen maar je hebt ze hard nodig om al jou materiaal in goede banen te leiden.
Veel plezier ermee.
Ik geloof ook in rollend materiaal en veel ook.

Ja die booster is echt een wow momentje als ik mijn geld uit mijn zak trek

nee is gewoon nodig en net als Märklin is Esu een topmerk.

Gisteren de booster aangesloten nu verder met de bezetmelders plaatsen op de onderste verdieping.
Citaat van: Wico op zaterdag 07 oktober 2017, 16:17:19
Die elektronica en dat oude station geloof ik wel, maar wow wat heb je een mooie wagons gescoord
. Heel veel plezier met al je aankopen!
Die wagons hebben zeker een wow gehalte vooral die container wagon daar ben ik heel blij mee breekt straks mooi met de rest van de DHL container wagons als ze over de baan rijden.

Het plezier begon al toen ik de vele bekende weer zag op de beurs maar na de aankopen had ik nog veel meer plezier.

Citaat van: iTom op zaterdag 07 oktober 2017, 16:54:54
Zag je lopen met de tassen in hal 1, was om 11 uur al op weg naar huis, kreeg las van hoestaanvallen en voel me dan niet meer op mijn gemak.
Je hebt weer mooie aankopen gedaan en dat station mag er zeker wezen.
Over de Rosoft spullen zijn we het al snel eens, kwaliteit voor een scherpe prijs, succes met de nieuwe aankopen.
Jij ziet ook alles he.

Ik zag je zitten in het restaurant jammer dat je eerder weg moest door de hoestbui hopelijk was hij snel weer verdwenen.
Ja de spullen van Rosoft zijn zeker kwaliteit spullen en inderdaad voor een scherpe prijs heb denkelijk nog 8 bezetmelders nodig dan heb ik alles binnen voor de baan.

Dank je wel Tom.

Citaat van: GWS op zaterdag 07 oktober 2017, 18:41:09
Onze ontmoeting was weer als van 'ouds'! Wat een gezelligheid en jij nog bedankt voor de mooie plaatjes, die jij van al jouw nieuwe 'aanwinsten' hebt geplaatst. Onze ontmoeting was eigenlijk weer te kort, maar jij hebt er prachtige aanwinsten bij, vooral die containerwagon; zal mooi passen bij al jouw andere containers! En over jouw "Böblingen" kan ik kort zijn "Magnifiek"! Geweldige score! Dit weekend zal alles geplaatst gaan worden (jou kennende!).
Gelukgewenst en veel geluk ermee! 
De ontmoeting was zoals altijd hartelijk en ook namens mijn lieve vrouw heel erg bedankt voor het Friese lekkernij.

Het was zeker kort maar dat gaan we gewoon weer eens over doen maar dan langer dat gaat helemaal goed komen hoor.

Jij hebt het juiste woord te pakken voor het station Böblingen magnifiek want dat is het ook maar of ik dit weekend alles geplaatst heb is een tweede hoor de booster is wel al operationeel maar deze bezetmelders zijn voor de tweede verdieping en daar ben ik nog net niet aangekomen.
Citaat van: ceess op zaterdag 07 oktober 2017, 19:57:07
Je hebt jezelf zeker niet tekort gedaan vandaag.

Soms moet je wel eens aan je eigen denken Cees.

Citaat van: Varekamp op zaterdag 07 oktober 2017, 20:00:13
Prachtige aankopen. Een booster van ESU is top, hoewel ik er zelf één heb van Uhlenbrock (ik heb een Intellibox IR). Bezetmelder zijn van goede kwaliteit heb ik inmiddels vernomen. Als ik ooit nieuwe nodig heb zal ik ze ook aanschaffen.
Je wagons zijn top. Wat een mazzel dat je zo'n mooi station voor een "vriendenprijs" hebt gekregen.
Succes met de spullen en inbouwen hiervan.
Dank je wel Ronald.

Esu is zeker een top merk en werkt altijd naar behoren en als ik Peter (de geluidsman) hoor is de service ook een warme douche waard.

De bezetmelders zijn zeker van goede kwaliteit mijn forumvrienden spraken er altijd lovend over dus ben ik ze ook maar gaan gebruiken.

Ja de containerwagon en de jaarwagon zijn weer twee prachtige aanwinsten maar het station voor die vriendenprijs was de topper van de dag trouwens al was hij voor de oude prijs als ik hem moest kopen dan had ik het ook gedaan want hij is zo mooi.

Citaat van: Jørg op zaterdag 07 oktober 2017, 20:33:29
Super knappe aanwinsten vandaag gescoord, station ziet er werkelijk gaaf uit en voor die prijs mag je dan niet laten staan, 
Dank je wel vriend Jørg.

Het schitterende station mocht ik zeker niet laten staan dat had ik mij zelf nooit kunnen vergeven als hij de volgende beurs er niet meer stond.

Citaat van: Nieuwenhuis op zaterdag 07 oktober 2017, 20:45:38
Het station is mooi van lelijkheid, maar lijkt best goed op het origineel! 
Je hebt daar een nog zeer fraai exemplaar van deze oude Heljan bouwdoos 
Gefeliciteerd met de aanwinsten. 
Het station is zeker mooi van lelijkheid maar het is een poepie van een station.

De dankt voor de informatie omtrent het station wat inderdaad goed op het echte station van Böblingen lijkt en leuk dat ik straks ook een Heljan bouwdoos op mijn baan heb staan ja want dit fraaie station komt te staan op de nieuwe baan.

Dank je wel Erik.

Citaat van: frenkievee op zaterdag 07 oktober 2017, 21:24:12
Leuke spullen heb je gekocht vandaag! Je hebt jezelf wel verwend 
Leuk je even gesproken te hebben vandaag!
Het zijn zeker leuke spullen Frank.

Dat was wederzijds Frank leuk om je weer eens de hand te schudden gelukkig kunnen we het overdoen de 12ste van de volgende maand op de gastendag te Den Bosch.

Prettige dag vandaag (zondag) toegewenst.

Citaat van: ks1985 op zaterdag 07 oktober 2017, 21:27:28
Hoi Michel, mooie aanwinsten, veel plezier ermee 
Dank je wel Koen.

Gaat helemaal goed komen met het plezier al zie je straks alleen maar de containerwagon rijden op de baan.

Citaat van: Looney Tunes op zaterdag 07 oktober 2017, 23:46:14
Geniet van je nieuwe aanwinsten Michel, zoals Frank ook al zei, het was leuk je weer even gezien/gesproken te hebben.
Genieten zal ik er zeker van doen John.

Was ook leuk om John gesproken te hebben we gaan gewoon verder waar we gebleven waren.

Citaat van: adrie1961 op zaterdag 07 oktober 2017, 23:46:52
Mooie aanwinsten weer. Daar zul je weer veel plezier aan beleven 
Even een aanvulling op de reactie van dick 2 oktober jl.
Dank je wel Adrie.

En ook bedankt voor de info

omtrent de modelbanen in het Zwarte Woud de baan in Hausach daar ben ik al eens geweest een paar jaar geleden maar bij de andere baan nog niet dus die staat nu dankzij jouw hoog op de lijst van dingen die ik/we willen doen als we er zijn in de buurt.

Citaat van: Treinofiel op zondag 08 oktober 2017, 00:04:08
Mooie buut Michel !! 
Ik was er ook maar met 1 wagonnetje en alleen rails naar huis gekomen.
Dank je Rolf ben zeer blij met deze buut.

Jouw kennende zal het wel een mooi wagonnetje zijn geweest wat mee naar huis ging.

Citaat van: ikke650 op zondag 08 oktober 2017, 07:02:35
Mooie aanwinsten, en het was kort dat we elkaar hadden ontmoet.
Maar da halen we 12 november wel even in.
Dank je Erwin.

Het was zeker te kort maar we gaan het zeker goed maken volgende maand want dan hang ik aan je lippen tijden je workshop over je schitterende brug.
Citaat van: Hanzi op zondag 08 oktober 2017, 07:49:39
Schitterend station, 100% WOSA 
Bedankt voor het opzoeken, Erik. Via je linkjes kwam ik op alte-modellbahnen.xobor.de waar ook een hoop nostalgie te zien is
.
Geef deze stijlicoon maar een mooi plaatsje op je toekomstige baan, Michel!
Hans het is zeker een schitterend station waar ik meteen

op was.

En ja ook ik was blij met de linkjes van Erik.

Maar ook de link van jouw is mooi en heb ik meteen opgeslagen.

Deze stijlicoon gaat zeker een mooi plaatsje krijgen op mijn baan Hans.

Edit: spelfout verbeterd.