Citaat van: ikke650 op zondag 12 maart 2017, 09:03:52
Hallo Michel,
Wat een mooie aanwinst.

Zelf vond ik deze dat hij uitkwam ook erg mooi.
Dus ik heb er 1.
En bij deze de originele. Klikkie
M.vr.gr. Erwin
Erwin, ja ze zijn mooie he.

Bedankt voor de mooie originele foto's van deze prachtwagon.

Citaat van: Piwie op zondag 12 maart 2017, 09:08:12
Hallo Michel,
De sleep ziet er al mooi uit met die zwarte loc ervoor.
Mooie aanwinsten weer.
Gr.
Piwie.
Geen verkeerde verschijning toch als dit het klimspiraal uitrijd.

Dank je wel ben het helemaal met je eens.

Citaat van: Tony op zondag 12 maart 2017, 09:19:57
Dat is inderdaad een heel mooie zwarte combinatie, Michel 
Daar zou je bijna je griep van vergeten 
Als extra troost kun je die Willi Betz wagen nog op je nachtkastje zetten.
Ziek goed uit !
Grtz Tony
Mooi he Tony ja mooi zwart is niet lelijk.

Nou de wederopstanding van de griep kan ik niet vergeten hoor.
Helaas zit de Willi betz weer in de doos hij mocht er even uit voor een groepsfoto.

Zal mijn best doen helaas morgen weer vroeg werken daarna lekker op de bank liggen.

Citaat van: Hans V200.0 op zondag 12 maart 2017, 09:32:11
Hoi Michel,
veel beterschap kerel, en dat de griep er maar weer snel uit is.
Mooie wagons heb je gescoord, en ik heb ze al even in het echt gezien gisteren.
Nog bedankt voor de autorit die je mij aanbod, vond het super gezellig weer eens met jou op pad te zijn 
Heel veel plezier met deze aanwinsten, en vergeet niet dat je dergelijke wagons ook kunt combineren dus niet een hele stam van Willi Betz maar ook andere van die draagwagons.
Je hebt immers ook meer transportmaatschappijen, en ja dan heb je ook meer verschillende wagons die dan in een treinsamenstelling zitten 
M.v.g.
Hans V200.0
Hans, dank je wel ben niet zo van het ziek melden dus gewoon werken en daarna op de bank uitzieken.
Graag gedaan hoor vond het weer gezellig samen op stap gelukkig hebben we aan gesprekstof geen gebrek.

Achter de Willi Betz loc komen alleen Willi Betz wagons te hangen er komt nog een trein met dit soort wagons en misschien wel 2 ook dus variatie genoeg straks.

Citaat van: peterke33 op zondag 12 maart 2017, 09:49:32
Michel
Dat zijn ook weer mooie aanwinsten, kan je lekker mooie slepen met maken.
Daar zijn we druk mee bezig Peter.

Citaat van: GWS op zondag 12 maart 2017, 10:02:25
-Michel,
Wat zie ik nu verschijnen? Dus er wordt weer een 'sleep' georganiseerd! Dat worden heel wat 'slepen' op jouw nog te maken baan. Volgens mij moet jij nog veel meer rails 'aanslepen'. Het houdt niet op bij jou! Ik merk nu toch weer wat rust komen in 'Almere'; onze Michel heeft de griep! Maar dat komt eigenlijk als een 'streep' door de rekening. Wat gaat er nu gebeuren! Jawel, niets meer te bouwen aan de tafel, want onze werkvoorbereider is 'ziek'! Alles ligt volkomen 'plat'!

S t e r k t e !

Ja de slepen waar we aan begonnen waren breiden we langzaam uit iedere keer een wagon erbij.

Inderdaad rails moet ik ook nog verzamelen misschien volgende maand naar de beurs om weer wat rails te kopen.
Ach de griep helaas gaat uitzieken niet omdat ik mij niet zo gauw ziek meld alleen bij 40 gr koorts of meer die die heb ik nog steeds niet gehaald.
De baan wacht wel die heeft net als ik alle tijd.

Citaat van: Maarten Marklin op zondag 12 maart 2017, 10:20:12
Beterschap Michel, is een griepprik niet eens verstandig om te halen? Als de griep in het land is dan heb jij hem als eerste. Of is het een locomotiefvirus? 
Ik zal het eens vragen aan de huisarts of ik daar in aanmerking voor kom ivm mijn jonge leeftijd.

Citaat van: Lokkie op zondag 12 maart 2017, 10:26:41
Hoi Michel,
Met 3 wagens is het al een mooie sleep, dus met 5 zal het helemaal wel indrukwekkend zijn. 
We moeten maar weer snel verder bouwen, des te eerder kan al dat schoons weer rijden. 
Gr.
René
Ja dat zal helemaal indrukwekkend zijn 5 wagons.

We moeten zeker weer snel gaan bouwen al is het alleen maar voor de gezelligheid.

Anders komen deze wagons gewoon bij jouw thuis hun rondjes rijden.

Citaat van: Tony op zondag 12 maart 2017, 11:54:53
Goed nieuws, René

Zeker.

Citaat van: Alex 0850 op zondag 12 maart 2017, 13:11:33
Michel
Aller eerst beterschap hoop dat het volgende week over is want dan ben ik in de buurt 
Een zeer mooi pakketje wat binnen is gekomen en dat wordt een mooie sleep,
evenals de andere wagons 
Gr Alex 0850
Alex, dank je wel.

Laat maar weten als je in de buurt bent dan kunnen we misschien wat afspreken dat je gezellig even langs komt voor een bakkie koffie.

Ja dat wordt zeker een mooie sleep net als de andere wagons.

Citaat van: ikke650 op zondag 12 maart 2017, 13:33:43
Hallo Michel,
Aanvullend op mijn vorige bericht, dit is ook weer een mooie aanwinst.
Maare eerst lees ik dit jaar geen lok's meer. Maar nu zie ik geheel andere aanwinsten, daar was niet over gesproken.

Maar van deze nieuwe aanwinst ga je veel plezier van beleven.
Beterschap.
M.vr.gr. Erwin
Erwin, dank je wel dit is zeker een mooie net als jouw foto's.

Af en toe zal er een wagon binnen rijden maar alleen wagons om de slepen uit te breiden en nee geen locs ja nog steeds niet.

Klopt hier ga ik zeker plezier van beleven net als van die andere wagons.

Vanavond een grog voordat ik naar bed ga en dan hopelijk lekker uitzweten.

Citaat van: degeluidsman op zondag 12 maart 2017, 17:10:04
Hoi Michel,
Minder dat de griep je te pakken heeft, ik hoop niet dat het de variant is die ik gehad heb want dan ben je wel ff van de straat.
Mooie aanwinsten wederom, maar ik ben het wel met Erwin eens geen loc,s meer maar des te meer wagons 
Het stammetje Marklin reclame wagons staat erg stoer, ik ga er ook nog een bijzoeken.
Veel plezier ermee en beterschap.
Mvg,
Peter Degeluidsman
Peter, ik kom er niet echt vanaf als ik denk het gaat goed dan begint de verhoging weer het niezen de keel enz enz we wachten af hoe lang het nu weer gaat duren.
Nou nou des te meer klinkt wel erg veel hoor dit zijn pas vier wagons valt toch nog mee.

Gewoon er nog één of meer bij kopen zal mooi staan op je te bouwen baan.

Dank je wel hpelijk ben ik er snel weer vanaf.

Citaat van: Jørg op zondag 12 maart 2017, 17:15:51
-Michel:
Snel beterschap,
gisteren zag je er nog kiplekker uit, 
Op de heen reis begon het niezen al maar op de terugweg was het helemaal erg constant niezen en water uit de neus.
Misschien heb jij mij wel aangestoken met je Spaanse verkoudheid.
Citaat van: wicho op zondag 12 maart 2017, 22:37:50
Michel,
Lekker he die pakketjes die worden bezorgd
. Mooie stoere wagons zijn het en met die bijpassende loc helemaal een plaatje. Ook de Willie Betz en de DHL sleep ziet er goed uit. Je houdt je aan je woord: geen locs. Gelukkig heb je een alternatief om ons toch af en toe te verwennen met nieuwe aanwinsten.
Gewoon zo doorgaan met de bouw van je nieuwe baan en de aanschaf van fraaie spullen!
Groeten,
Wico
Ja dat is zeker lekker helaas is dit voorlopig de laatste wat afgeleverd gaat worden.

Een bonte sleep met wagons is ook leuk zo zal de volgende worden maar deze in één kleur heeft ook wel wat.

Ik houd mijn zeker aan mijn woord dit jaar geen locs na ja één dan de insider loc want die is wel erg mooi.

Ik ga zo door eerst bouwen en soms zal er een mooie wagon binnen komen rijden.

Gisteren begon het toch te kriebelen nadat dat ik de grootvolume wagons met bijpassende loc had uitgepakt en even op de rails had gezet dus ook maar meteen die Willi Betz sleep en de DHL sleepje met de bijpassende loc even op de rails gezet.

Altijd leuk werk en je bent even bezig.