Hallo
Daar zijn we weer. Het is een tijd stil geweest hier, maar we willen toch echt wat gaan doen nu. De baan ligt, zie ons topic:
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=32974.0Ondertussen is het enige wat ik heb kunnen doen is wielen onder de tafel zetten en een laatste wissel elektrisch wissel besteld op internet! Helaas kan ik niks knutselen, omdat de baan technisch nog niet in orde is.
Nu dus toch zelf over naar het technische gedeelte, kijken of ik het voor elkaar krijg.
De aansluiting van de wissels en de trafo enzo. Ik heb de wiki zitten lezen en snap er niks van. Ik weet ook echt niet welke materialen ik nodig he,b om wat dan ook te maken. De bedoeling is dat de wissels natuurlijk op afstand te besturen zijn
Ik heb geen seinen en het mag "simpel" . Kan iemand uitleg geven? Wat ik nodig heb? waar ik dat eventueel kan kopen en vooral wat moet ik waar aansluiten en hoe
Ik heb gele draden, rode en witte en blauwe. Aan de wissels zit nog draad met ijzeren kern en ik heb wat losse draad met koper. Ik heb 2 blauwe kastjes NR7072 zijn die om te verbinden met de wissels? Ik heb echt geen idee wat waar moet. Iemand die ons aanwijzingen misschien foto's tekeningen kan geven?
Alvast bedankt maar weer!
Groeten Jolante en Gomar