Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Ombouwen Fleischmann loc NS2293

Gestart door hugobaas zondag 08 november 2015, 09:48:01

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Ombouwen Fleischmann loc NS2293
Is ear i.e. and die ervaring heeft met het ombouwen van Deze loc naar Marklin 3 rail?
Hugo
Re: Ombouwen Fleischmann loc NS2293
Weet je zeker dat het een Fleischmann is?
Fleischmann heeft nooit een 2200 gemaakt. Roco daar in tegen wel.

Grt, Ronald.
Re: Ombouwen Fleischmann loc NS2293
Zou inderdaad ook Roco kunnen zijn.
Re: Ombouwen Fleischmann loc NS2293
hierbij een paar foto's. Staat nog bij m'n schoonzoon in de schuur. Kwam onder het stof vandaan!
Re: Ombouwen Fleischmann loc NS2293
lees dit maar even http://forum.3rail.nl/index.php?topic=47190.0 maar ik denk dat het kwa werk veel gaat worden!
dus denk dat het makkelijker is om deze te verkopen en voor een wisselstroom model te gaan,of je moet van een uitdaging houden!
heb er zelf ook nog eentje liggen maar die is door de vorige eigenaar zo vernield dat er bijna niks meer van te maken is,en het goedkoper is om er eentje in wisselstroom uitvoering tweede hands te kopen!
Re: Ombouwen Fleischmann loc NS2293
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

online
Re: Ombouwen Fleischmann loc NS2293
Gezien de staat waarin deze loc verkeert verwacht ik er niet veel van eerlijk gezegd, zelfs als de ombouw gelukt is. Zijn die wielen echt verroest, of lijkt dat zo door de foto? Ik sluit me dus bij de vorige spreker aan: nieuwe kopen en deze hooguit als onderdelenleverancier gebruiken.
Re: Ombouwen Fleischmann loc NS2293
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Ombouwen Fleischmann loc NS2293
Ik zou zeggen kijk of je hem werkend kan krijgen
ik heb hem ook van roco en bij mijn hangt er een wagon met sleper achterin plaats van er een onder de lok te maken

en bij mij rijdt hij prima


Gr Ed
Re: Ombouwen Fleischmann loc NS2293
hier een foto van iemands knutselwerk!
omdat er te weinig ruimte was hebben ze van alles weg gezaagd!