Ferdi.
Nok er mee , en laat er een deskundige naar kijken , want het is zo ie zo niet gemakkelijk om op afstand te kunnen controleren wat er verkeerd gaat.
Ik vermoed dat je straks meer schade maakt dan je lief is.
Zeker als je de motor moet aan zwengelen.
Hierbij valt me op dat er mijnsinziens op , dat heel erg weinig ruimte is op het anker.
Het 1e kunstof tandwiel zit bij mijn sprinter precies op de helft van het tandwiel op het anker.
Kun je het anker horizontaal iets heen en weer halen ?
Het lijkt dat dit allemaal erg strak in elkaar zit.
Vandaar dat met de "oude decoder" de motor wel/niet wel/niet draait.
Dit is simpel te controleren door 1 borg veertje en 1 kunststof tandwiel te verwijderen.
Hier door weet je of je motor wel / of niet snel op toeren komt.
Moet je hem nog aanzwengelen , dan ga je met elke beweging schade aan het anker toe brengen als je er te lang spanning op zet.
Zo ie zo blijf ik het drama motoren vinden , maar dat is mijn persoonlijke mening.
Als je kijkt wat en hoe mooi hij met een nw motor loopt dan zeg je ...... had ik dit maar eerder gedaan.....
Maar nogmaals , dat is mijn mening.
Moet je je ook niets van aantrekken.......
Mvg: Alex