Zo we zijn weer druk bezig, de hele ecos was gereset en alles was er uit.
Mijn laptop was aan het eind van zijn latijn
en de marklin booster was niet de beste combinatie met de ecos.
Doordat de rep (kuch) van de ecos meeviel heb ik toch maar besloten een ecos booster te kopen toen ik toch bij het winkeltje was om de ecos op te halen.
Voor mijn verjaardag en kerst van mijn zoon een mini computer gekregen als vervanger voor de oude laptop en die had ik nog niet eerder geïnstalleerd omdat de ecos niet meewerkte.
Afgelopen weekend een paar rustige dagen en dus langzaam alles maar geïnstalleerd

Gelukkig stond database van Itrain op mijn one drive zodat ik na installatie alles weer kon terug inlezen.
Maar doordat ik een paar maanden zonder ecos zat moeten er nog diverse loks en wagons ingevoerd worden
Tevens nog diverse loks die geijkt moesten worden en dus werk aan de winkel.
Tevens heb ik besloten om alle foto's die ik in iTrain gebruik met een universele witte achtergrond te fotograferen
dus werk genoeg.
Ik heb geluk dat op de laptop waar die ik mee naar mijn werk meeneem ook itrain zit en kan mooi in de wachttijd de foto's mooi in iTrain plaaysen en deze later ook in de bekende database die hier op het forum staat zetten
Ik heb ooit gehoord dat je ook je eigen foto's in de ecos kan zetten , weet iemend of dat makkelijk gaat en hoe ik dat moet doen?
Ik heb nogal wat loks die niet met een afbeelding in de ecos staan
tot zo ver
Gr Ed