Herr WOSA inspector Otto Federfuchser en zijn halfmalle broer Hüne Federfuchser zijn heel erg ontevreden over de voortgang op de baan, er gebeurd niet veel.

Om ze tegemoet te komen krijgen ze hun eigen huis op het gedeelte met het Faller AMS baantje.

En dat nieuwe huis voor ze is heel bijzonder, de bouwdoos is uit de zestiger jaren van de vorige eeuw en de onderdelen zitten nog in het dicht gesealde plastic, dus 100% Old-Skool.

Vorig jaar gekregen van een vriend, die had het nog liggen van vroeguh.

Morgen zal ik de verpakking openmaken en Otto en Hüne de lucht uit het zakje op laten snuiven, her en der wat lijm opsmeren het in elkaar bouwen volgens de toen geldende voorschriften.

Dat zal ze een stuk milder stemmen en krijg ik eindelijk een zootje WOSA punten.

Die twee druiloortjes vinden heel veel van de spoorbaan niet WOSA punten waardig, hopelijk maak ik het hiermee een beetje goed.

Foto 4 zijn wat aankopen van de laatste tijd, Magazin wagon 2019, Coca Cola wagon, Busch Landrover Camel Trophy, Artitec Ford T en een Faller AMS Volkswagenbus.
Foto 5 is een heruitgave van het tankstationnetje B-217 en modern grof old skool strooisel.
Dirk-Jan