Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Een nijpend probleem wordt opgelost?

Gestart door Gerard woensdag 28 september 2011, 18:55:25

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Een flash back = een oude opdate toch :D

gr erik
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost…
Citaat van: Gerard op maandag 03 oktober 2011, 23:05:05
Citaat van: lukas op maandag 03 oktober 2011, 20:38:40
Wat ziet dit er toch steeds weer netjes uit!
Bedankt, en na het spuiten van die wanden zal het (hoop ik) nog mooier worden.

Dat zal vast wel goed komen!
Dat is goed gekomen (net iets te laat gepost :P)!
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Alsof het allemaal niks kost :wink:, alweer een update:


<het is helaas niet zo duidelijk te zien, maar...>


<...er zit nu "glas" achter de wanden geplakt?>


<...en na het plaatsen van de kozijnen ziet dat er dan zo uit>

Het "glas" (een stevig plaatje plastic) is aan de achterkant van de wanden gelijmd, de kozijnen zijn vanaf de voorzijde geplaatst en uiteraard vastgelijmd.
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
De glas zetter heeft aardig zijn best gedaan zie ik. :P
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Klopt, maar die wordt dan ook niet gehinderd door vakanties :mrgreen:.
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Aha... bij mij hebben ze even een verlate bouwvak. :mrgreen:
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Het wordt weer mooi en het blijft me ook verbazen hoe snel je telkens toch weer leuke dingen in elkaar zet.

Aan de ene kant ben ik benieuwd naar het eindresultaat, aan de andere kant kunnen deze leuke topics me nooit lang genoeg duren. >:-D

Groetjes,

Rutger
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
eensgezind

Geht so weiter bitte, Herr Gerard
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Citaat van: Rutger op woensdag 05 oktober 2011, 20:28:09
Het wordt weer mooi en het blijft me ook verbazen hoe snel je telkens toch weer leuke dingen in elkaar zet.
Dank je voor je compliment.
CiteerAan de ene kant ben ik benieuwd naar het eindresultaat, aan de andere kant kunnen deze leuke topics me nooit lang genoeg duren. >:-D
Ik zal proberen dit topic nog wat extra te rekken door er nog wat bij te verzinnen :wink:.

Citaat van: julian op woensdag 05 oktober 2011, 21:36:40
eensgezind

Geht so weiter bitte, Herr Gerard
Aber natürlich Herr Julian.

Tijd voor de bijna traditionele dagelijkse update:


<ik heb wat sierranden onder en boven de ramen gelijmd (voornamelijk om de snij-uitglijders te camoufleren? :wink:)>


<? en ook langs de ramen heb ik ze maar gelijmd en misschien ga ik de ontstane ruimtes nog ?creatief? opvullen>


<om te voorkomen dat de werknemers last van de zon hebben (en ik last met AAA krijg) zijn de ramen beplakt met zonwerende folie>

Dat was hem weer voor vandaag, tot ziens bij de volgende update.
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Dat ziet er vet uit. Knapt het gebouw echt van op. Die compleet grijze muren waren maar saai.

Toppie Gerard!
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Citaat van: Wijbe op donderdag 06 oktober 2011, 14:15:08
Dat ziet er vet uit. Knapt het gebouw echt van op. Die compleet grijze muren waren maar saai.

Toppie Gerard!

Helemaal mee eens!
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Hoi Gerard,

Die sierstenen rond de ramen zien er erg goed uit. Alleen zou ik voor het uniforme beeld bij het raam rechtsonder op de laatste foto de steenrand op dezelfde lijn leggen als bij de bovenliggende ramen. Eventueel kun je het vlak naast het raam dan wit maken o.i.d. Kijk maar of je het wat vindt.

Groetjes,

Rutger
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
 :thumbup:
ben normaal een man van veel woorden, dat tot sommige mensen ergenis en vica versa, maar deze keer, dus absoluut deze keer wil ik heb eens beknopt samenvatten door een symbool te plaatsen dan op een duim die omhoog staat, die overgins aan de linker hand vastzit wat raar is want meestal is het de rechter, oftewel ik zal deze keer proberen een uitzondering te maken door het kort te houden en een man van weinig woorden te zijn, wat men dus niet gewend is van mij omdat ik meestal aan een stuk door OH en er weinig zinnigs uitkomt, ok vooruit, een paar woorden wil ik wel vuil maken aan dit project en bijbehorende ontwerper en uitvoerder, al zijn deze een en dezelfde persoon, kortom zeg ik dan toch als Herr Julian deze drie woorden om toch nog wat nuttigs te zeggen in dit bericht omdat ik mijn woorden al opkropend in moet houden om het bericht niet te lang te maken, kortom, huuuuuuuu -haal adem-

ga zo door, Gerard

:?nu heb ik toch één woord teveel gezegt wat ik dus had voorgenomen om niet te doen, helaas is dit dus weer niet gelukt omdat ik alweer teveel praat, terwijl ik niet praat maar typ omdat dit niet kan bij een computer, tenzij je een spraakherkenner hebt die ik dus niet heb
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Citaat van: julian op donderdag 06 oktober 2011, 17:18:55
:thumbup:
ben normaal een man van veel woorden, dat tot sommige mensen ergenis en vica versa, maar deze keer, dus absoluut deze keer wil ik heb eens beknopt samenvatten door een symbool te plaatsen dan op een duim die omhoog staat, die overgins aan de linker hand vastzit wat raar is want meestal is het de rechter, oftewel ik zal deze keer proberen een uitzondering te maken door het kort te houden en een man van weinig woorden te zijn, wat men dus niet gewend is van mij omdat ik meestal aan een stuk door OH en er weinig zinnigs uitkomt, ok vooruit, een paar woorden wil ik wel vuil maken aan dit project en bijbehorende ontwerper en uitvoerder, al zijn deze een en dezelfde persoon, kortom zeg ik dan toch als Herr Julian deze drie woorden om toch nog wat nuttigs te zeggen in dit bericht omdat ik mijn woorden al opkropend in moet houden om het bericht niet te lang te maken, kortom, huuuuuuuu -haal adem-

ga zo door, Gerard

:?nu heb ik toch één woord teveel gezegt wat ik dus had voorgenomen om niet te doen, helaas is dit dus weer niet gelukt omdat ik alweer teveel praat, terwijl ik niet praat maar typ omdat dit niet kan bij een computer, tenzij je een spraakherkenner hebt die ik dus niet heb

Zucht... ;)
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
:mrgreen:
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost…
Julian, praat niet zo veel joh! Gerard moet door werken, dan kan ik mooie updates bekijken. :mrgreen:

Gerard, Sie können das sehr gut machen! Aber wir wollen mehr sehen! Jedes Tag erwarten wir eine super tölle update!
Oftewel:
Erg mooi gemaakt hoor! Ik kijk uit naar meer!
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Opeens gaan we allemaal Duits praten en ik heb nu pas een paar maanden Duits... :? ;)
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Blijven werken nu hé Gerard, niet stoppen voordat de file weg is :mrgreen: ;)

Dennis
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Citaat van: Wijbe op donderdag 06 oktober 2011, 14:15:08
Dat ziet er vet uit. Knapt het gebouw echt van op. Die compleet grijze muren waren maar saai.

Toppie Gerard!
Voor mij was het een experiment dat inderdaad veel beter uitgepakt heeft dan ik zelf verwachtte...

Citaat van: lukas op donderdag 06 oktober 2011, 16:24:10
Citaat van: Wijbe op donderdag 06 oktober 2011, 14:15:08
Dat ziet er vet uit. Knapt het gebouw echt van op. Die compleet grijze muren waren maar saai.

Toppie Gerard!

Helemaal mee eens!
Zoals ik al tegen Wijbe zei, het viel me meer dan 100% mee.

Citaat van: Rutger op donderdag 06 oktober 2011, 16:27:32
Hoi Gerard,

Die sierstenen rond de ramen zien er erg goed uit. Alleen zou ik voor het uniforme beeld bij het raam rechtsonder op de laatste foto de steenrand op dezelfde lijn leggen als bij de bovenliggende ramen. Eventueel kun je het vlak naast het raam dan wit maken o.i.d. Kijk maar of je het wat vindt.
Bij de volgende update zal je kunnen zien hoe ik het opgelost heb. Het losmaken van die ene rand lukte niet meer zonder de muur te beschadigen.

Citaat van: julian op donderdag 06 oktober 2011, 17:18:55
:thumbup:
ben normaal een man van veel woorden, dat tot sommige mensen ergenis en vica versa, maar deze keer, dus absoluut deze keer wil ik heb eens beknopt samenvatten door een symbool te plaatsen dan op een duim die omhoog staat, die overgins aan de linker hand vastzit wat raar is want meestal is het de rechter, oftewel ik zal deze keer proberen een uitzondering te maken door het kort te houden en een man van weinig woorden te zijn, wat men dus niet gewend is van mij omdat ik meestal aan een stuk door OH en er weinig zinnigs uitkomt, ok vooruit, een paar woorden wil ik wel vuil maken aan dit project en bijbehorende ontwerper en uitvoerder, al zijn deze een en dezelfde persoon, kortom zeg ik dan toch als Herr Julian deze drie woorden om toch nog wat nuttigs te zeggen in dit bericht omdat ik mijn woorden al opkropend in moet houden om het bericht niet te lang te maken, kortom, huuuuuuuu -haal adem-

ga zo door, Gerard

:?nu heb ik toch één woord teveel gezegt wat ik dus had voorgenomen om niet te doen, helaas is dit dus weer niet gelukt omdat ik alweer teveel praat, terwijl ik niet praat maar typ omdat dit niet kan bij een computer, tenzij je een spraakherkenner hebt die ik dus niet heb
:eek:

Citaat van: Remie op donderdag 06 oktober 2011, 22:47:48
Julian, praat niet zo veel joh! Gerard moet door werken, dan kan ik mooie updates bekijken. :mrgreen:

Gerard, Sie können das sehr gut machen! Aber wir wollen mehr sehen! Jedes Tag erwarten wir eine super tölle update!
Oftewel:
Erg mooi gemaakt hoor! Ik kijk uit naar meer!
Vielen Dank Herr Remie. Morgen gibt's wieder ein update.

Citaat van: minirailz op donderdag 06 oktober 2011, 23:00:01
Blijven werken nu hé Gerard, niet stoppen voordat de file weg is :mrgreen: ;)
File? Waar hebbie het over?  O:-D
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Citaat van: Gerard op donderdag 06 oktober 2011, 23:05:52
Bij de volgende update zal je kunnen zien hoe ik het opgelost heb.

Ik ben heel benieuwd. Wordt vast mooi. ;)
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Vandaag de laatste update voor deze week, want voor morgen staat er iets anders op het programma:


<de 2 dakplaten, links die van het eigenlijke flatgebouw en rechts die van de parkeerkelder>


<nogmaals de 2 dakplaten, waarvan één met ?liftkoker?>

De zwarte delen van de dakplaten worden nog bekleed met grind. Daarvoor ga ik schelpenzand gebruiken.

@ Rutger:

<dit is het geworden, bedoelde je zoiets?>

De vakken tussen de rode siersteenstrips worden nog opgevuld.
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Hoi Gerard,

Zoiets bedoelde ik ja. Nu ligt het wat mooier in lijn. ;) :thumbup:
Veel plezier morgen, ik ga helaas niet.

Groetjes,

Rutger
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Hoi Gerard,

Dat ziet er erg mooi uit en ik ben benieuw naar het eindresultaat :thumbup:
Mag ik vragen; wat voor soort karton het is, waar je het koopt en hoe snij je het (met een standymes o.i.d.)?
Ik wil namelijk zelf ook een keer een huisje maken, voor het eerst, maar ik heb geen flauw idee wat voor materialen je het best kan gebruiken en nu is dit wel een erg mooi voorbeeld :D

Gr, Vince

Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Citaat van: Gerard op vrijdag 07 oktober 2011, 14:35:03
De zwarte delen van de dakplaten worden nog bekleed met grind. Daarvoor ga ik schelpenzand gebruiken.

Dat is inderdaad een mogelijkheid, maar je kan ook een velletje grof schuurpapier (korrel 60 of 80) gebruiken en dit even op kleur brengen met een spuitbusje verf .   Minder werk aan dan  lijm aanbrengen en dan schelpenzand gebruiken.   (jaja, ik ben van nature een luiaard...  )
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Citaat van: Rutger op vrijdag 07 oktober 2011, 17:33:50
Zoiets bedoelde ik ja. Nu ligt het wat mooier in lijn. ;) :thumbup:
Let op de volgende update, dan kun je zien wat ik nog meer met je opmerking heb gedaan.
CiteerVeel plezier morgen, ik ga helaas niet.
Dank je, dat zal best goedkomen.

Citaat van: gerrit op vrijdag 07 oktober 2011, 19:47:34
Dat ziet er erg mooi uit en ik ben benieuw naar het eindresultaat :thumbup:
Dank je.
CiteerMag ik vragen; wat voor soort karton het is, waar je het koopt en hoe snij je het (met een standymes o.i.d.)?
Ik wil namelijk zelf ook een keer een huisje maken, voor het eerst, maar ik heb geen flauw idee wat voor materialen je het best kan gebruiken en nu is dit wel een erg mooi voorbeeld :D
Het is gewoon huis-, tuin- en keukenkarton van verschillende diktes, variërend van 2 tot 4 mm dikte. Normaal koop ik dat bij een winkel voor teken- en schildersbenodigdheden, maar door het slopen van een stel mappen had ik ineens een enorme voorraad.
De snijlijnen teken ik met een vulpotlood, dat geeft hele mooie dunne lijnen waarlangs je kunt snijden met een hobby en/of stanleymes langs een stalen liniaal o.i.d. en het lijmen van de kartonnen delen doe ik over het algemeen met houtlijm.
Het voordeel van karton is ook nog eens dat je het na licht schuren ook kan schilderen of spuiten. Soms is een 2e of 3e laagje verf wel nodig, maar dat zie je vanzelf wel.
Succes met het bouwen van een gebouw.

Citaat van: dani op vrijdag 07 oktober 2011, 20:02:32
Citaat van: Gerard op vrijdag 07 oktober 2011, 14:35:03
De zwarte delen van de dakplaten worden nog bekleed met grind. Daarvoor ga ik schelpenzand gebruiken.

Dat is inderdaad een mogelijkheid, maar je kan ook een velletje grof schuurpapier (korrel 60 of 80) gebruiken en dit even op kleur brengen met een spuitbusje verf .   Minder werk aan dan  lijm aanbrengen en dan schelpenzand gebruiken.   (jaja, ik ben van nature een luiaard...  )
Dat schuurpapier heb ik zal zo vaak gebruikt zoals bijvoorbeeld hier:
]
en hier:
dat het hoog tijd werd voor een iets anders, anders zie je alleen maar zwarte platte daken in Driehoven.
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Hallo Gerard,

Bedankt voor de informatie en jij ook succes ;)
Ik blijf het zeker volgen.

Gr, Vince.
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Na een dag "vertraging" vanwege de beurs in Houten vandaag maar weer een update. Het idee van Rutger om één wit vlak aan te brengen vond ik een goed idee, maar zoals wel vaker gebeurt bij mij gebeurt, liep het enigszins uit de hand :eek::


<er zitten nu 2 wanden op hun plaats...>


<... en de wanden waarin ramen zitten heb ik wat meer kleur gegeven>

Het is duidelijk te zien dat sommige crême-kleurige vlakken nog een 2e verflaag nodig hebben, maar dat is een klusje voor morgen. Voorlopig hebben jullie een idee hoe het geworden is.
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
een idee hoe het geworden is, heb ik nou zeker, en ik vind het  toppie.
Geduldwerkjes worden beloond ;-)


Prachtig gemaakt .  Thumbs Up !
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
 :thumbup:
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Ziet er zo al een heel stuk beter uit. :thumbup:

Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Het belooft weer wat.... :)
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Mooi, stuk beter   :thumbup:
Wel een oude flat, zo zonder balkons  ;)
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Bedankt zover voor de positieve reacties. Ik vind het er zelf ook een stuk beter uitzien met deze lichtgrijze vlakken.
Het was even prutsen om alleen die delen te schilderen en niet meteen de sierranden ook vol te smeren, maar dan heb je ook wat :lol:.

Citaat van: Marklin5 op zondag 09 oktober 2011, 15:30:06
Mooi, stuk beter   :thumbup:
Wel een oude flat, zo zonder balkons  ;)
Het is een kantoorflat. Als je daar balkons op gaat zetten zit er met mooi weer niemand achter zijn/haar bureau en aangezien de centen van de baas niet van blik zijn...
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Lid sinds: 2010

NS jaren '90

offline
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Het wordt weer prachtig :thumbup:.

Gr, Myron
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Je hebt het erg leuk opgelost zo, Gerard. Ziet er super uit!

Groetjes,

Rutger
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Looks very good! :D

Gr, Buster
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Citaat van: Gerard op zondag 09 oktober 2011, 15:44:56
Het is een kantoorflat. Als je daar balkons op gaat zetten zit er met mooi weer niemand achter zijn/haar bureau en aangezien de centen van de baas niet van blik zijn...

Ow, sorry, heb ik niet meegekregen  :?
Maar dan is het maar goed dat er geen balkons zijn  :D
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Mooi gedaan Gerard! :thumbup:
Ik denk dat ze in Driehoven op deze manier leuke bebouwing krijgen. ;)

groetjes,

Antal
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Citaat van: myron777 op zondag 09 oktober 2011, 15:50:29
Het wordt weer prachtig :thumbup:.

Citaat van: Rutger op zondag 09 oktober 2011, 16:03:21
Je hebt het erg leuk opgelost zo, Gerard. Ziet er super uit!

Citaat van: Buster op zondag 09 oktober 2011, 16:42:17
Looks very good! :D

Citaat van: kippenlijntje op maandag 10 oktober 2011, 00:16:11
Mooi gedaan Gerard! :thumbup:
Ik denk dat ze in Driehoven op deze manier leuke bebouwing krijgen. ;)
Bedankt allemaal voor de positieve reacties.

Vandaag slechts één foto, maar dat wil niet zeggen dat er weinig gebeurd is.


<er zitten nu 3 wanden op hun plaatsen de beide daken zijn belijmd met schelpenzand>

Nu moet de 4e wand nog op zijn plaats gelijmd worden, maar eerst komt er nog verlichting in het kantoorgedeelte én in de kelderingang.
Daarna gaat het dak op het kantoordeel en als dat goed zit en alle randen afgewerkt zijn zullen de beide delen verenigd worden tot één geheel en als dat naar tevredenheid gebeurd is kan het gebouw tijdelijk op zijn plaats gezet worden voor een foto-sessie.
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Citaat van: Gerard op maandag 10 oktober 2011, 13:54:24
Daarna gaat het dak op het kantoordeel en als dat goed zit en alle randen afgewerkt zijn zullen de beide delen verenigd worden tot één geheel en als dat naar tevredenheid gebeurd is kan het gebouw tijdelijk op zijn plaats gezet worden voor een foto-sessie.

Kan niet wachten!
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Gerard, doe je ook nog iets aan het interieur? Of is dat toch niet te zien op de plek waar het gebouw staat?

Gr.  Charlie
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Citaat van: lukas op maandag 10 oktober 2011, 14:25:51
Kan niet wachten!
Je zal toch echt moeten :mrgreen:.

Citaat van: Charlie op maandag 10 oktober 2011, 15:05:25
Gerard, doe je ook nog iets aan het interieur? Of is dat toch niet te zien op de plek waar het gebouw staat?
Er komt geen interieur in. Er zit zonwerend folie achter de ramen en daarachter zit weer een soort van "overtrekpapier". Bovendien vraag ik me af of het wel nodig is, gezien de plaats van het gebouw.

Maar... aan het exterieur ga ik nog wel wat doen dankzij een tip van Antal. Wat dat gaat worden? Just wait and see...:razz:
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Citaat van: Gerard op maandag 10 oktober 2011, 15:42:37
Je zal toch echt moeten :mrgreen:.

...

Maar... aan het exterieur ga ik nog wel wat doen dankzij een tip van Antal. Wat dat gaat worden? Just wait and see...:razz:

Je houdt steeds wel heel veel geheim... :P ;)
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Voegen van de stenen inwassen met een lichtgrijs kleurtje?
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Citaat van: lukas op maandag 10 oktober 2011, 15:45:17
Je houdt steeds wel heel veel geheim... :P ;)
Dat is om klanten te trekken :wink:.

Citaat van: Romar op maandag 10 oktober 2011, 15:45:48
Voegen van de stenen inwassen met een lichtgrijs kleurtje?
Fout :roll:. Deze keer geen wasmachine voor jou.
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Hum,  Arbo Antal. Ben benieuwd.  :)

Gr.  Charlie
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Citaat van: Charlie op maandag 10 oktober 2011, 15:50:37
Hum,  Arbo Antal. Ben benieuwd.  :)
Het zal je verbazen, maar deze keer heeft het niks met Arbo-dingen te maken.

Zo, terwijl jullie "lekker" op school / werk zitten ben ik verder gegaan. De 4 muren, de bodemplaat en het dak zijn aan elkaar gelijmd. Hieronder zie je een aantal foto's van die muren.


<frontaanzicht van de "voorwand">


<aanzicht van de "voorwand" met blinde zijmuur>


<aanzicht van de "voorwand" met zijmuur met ramen>


<frontaanzicht van de "achterwand">

Het "gebouw" staat hier op een paar blokjes hout vanwege de draad en aansluiting die onder de bodemplaat uitsteken.

CiteerMaar... aan het exterieur ga ik nog wel wat doen dankzij een tip van Antal. Wat dat gaat worden? Just wait and see... :razz:
Hier ben ik bijna klaar mee, dus jullie moeten nog even geduld hebben tot morgen :cool:. Stay tuned.
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Ach, vanavond heb je toch niet zoveel te doen. Dan kun je nog wel een update plaatsen ;)

Ziet er tof uit! Ik steeds maar denken dat het gebouw een kwartslag moet worden gedraait :P
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Mijn complimenten, echt mooi gemaakt ;)
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re:Een nijpend probleem wordt opgelost?
kan ik een bestelling plaatsen  :D