Ik blijf nog wat schuiven met de railplanning
Op deze foto ontbreekt natuurlijk nog de grote bekolingskraan met bunker van Faller. Die moet ik nog maken en komt te staan daar waar nu de twee zwarte locomotieven op de foto staan.
Nu heb ik op de beurs in Houten een paar extra kolenbunkers kunnen kopen. Een oud type bunker van baksteen (Kibri) een extra bunker met betonwanden (Faller). Zo kom totaal ik aan ongeveer een opslag van 2 x een A4 voor een realistische kolenhoeveelheid. (zie foto 1)
Na wat schuiven, heb ik de zandbunker achter de kolenopslag geplaatst. Hierdoor kan straks de bekolingskraan de zandbunker vullen. (zie 2e, 3e en 4e foto) De slakkensumpf probeer ik te maken m.b.v. de aanpassingen die ik kreeg van forumlid Haradigi (zie witte stukje papier op de slakkenkuilen)
De noodbekoling heb ik nu naar voren geplaatst en ga deze aanpassen zodat die goed aansluit op de betonnen bunkers (zie grijze grondplaten). Het kolenspoor sluit ik aan op de draaischijf en ik wil een extra spoor met stootblok aanleggen tussen de oude bakstenen bunker en de wat nieuwere betonnen bunkers.
Ik vraag mij nu af of dit in het echt wel werd gedaan?
Alles ligt natuurlijk nog los, maar langzamerhand wordt het steeds definitiever
De tankplaats heb ik nu op de plaats gesitueerd van de zandbunker (zie witte papieren grondvlak). De opstelling van de tanks kan ik nog aanpassen, denk ik.
De sporen (behalve dus het kolenspoor tussen die bunkers) worden nog aangesloten op de draaischijf zodra ik de bestelde stukjes K-rail binnen heb.
Er komt nog een andere watertoren, deze staat er even om de plaats aan te geven. De watertoren komt op een verhoging achter de locloods.