Beste forumleden,
Voordat ik mijn baan ga ballasten, vastschroeven en met gips aan de gang ga, zou ik graag jullie mening lezen over mijn baanplan. In 2005 ben ik begonnen en had de afgelopen jaren niet zoveel tijd. Maar er staat toch wat.
Ik bezit helaas geen Wintrack en dit houdt dus in dat ik het baanplan maar heb getekend. Het is een analoge baan en ik heb niet zoveel ruimte.
Het begin:

Alles speelt zich af in de overgang van tijdperk III naar IV. Ik heb nu negen locomtieven en deze kunnen natuurlijk niet allemaal tegelijk rijden. Vandaar dat ik van plan ben om er nog een L-stuk van 1.00 x 2.00 m. aan vast te zetten. Hier komt dan het Bahnbetrieb en alle gebouwen inclusief draaischijf heb ik al. Op het forum heb ik al prachtige voorbeelden gezien. Onder dit stuk wil ik dan een schaduwstation maken.
Maar voordat ik hieraan kan starten, moet eerst de hoofdbaan af (anders kan ik er lastiger bij)
Heb je suggesties voor een wegenplan? Veranderingen in de opstelling van de gebouwen, het baanplan zelf etc. etc., voel je vrij om erin te wijzigen.
Ben benieuwd!
Vriendelijke groet,
Henk163

Ik heb alles maar even op de baan gezet, anders kan ik het niet kwijt.

Op de plaats van de twee vrachtauto's komt een tunnel onder het spoor...