Eigenlijk ben ik bijna opgelucht dat er een eind komt aan al dat meten en timmerwerk. Als voorbereiding op de baan zet ik straks een testtrack in elkaar en ben daarvoor gaan shoppen de afgelopen maanden.
Ter vervanging van de CU 6021 heb ik gekozen voor een Intellibox Basic 65060. Ik had geen zin op zoek te gaan naar een M* interface voor zo'n 100-125 euro. Ik ben niet de persoon om het nieuwste van het nieuwste te willen maar die keus zou "te veel terug in de tijd" betekenen. De functie als interface stond voorop en nu heb ik ook dubbele bediening en kan makkelijker de decoders programeren.
en met die stekkeringang rechtsonder gaat het allemaal gebeuren, het kabeltje moet er nog komen ( zit volgens mij ook op m'n printer)
Bij AlbertJan heb ik recent nog 3 S88 decoders gehaald en bij de firmna IEK had ik vorig jaar al ooit 10
S88 cat-5 opto's besteld. Met 13 x 16 aansluitingen moet ik me voorlopig redden
Na de aanschaf van de IB heb ik me in Loconet verdiept, dat is zeer betrouwbaar, maar ik vond het erg kostbare modules ( vanaf ? 46,-) en dan hoef ik het niet meer te hebben over de LDT opto's. We zullen zien hoe dit gaat lopen...
Gelukkig had AlbertJan nog twee boosters extra voor me maar ik zat wel aan m'n taks voor de voedingen. Voor de IB en één booster heb ik gekozen voor de
70 VA's van conrad.
en last but not least, ijzerwaren van Ronald (M.user) die de klimspiraal moeten completeren, die hij trouwens graag overal heen zendt en mailt "ïk zie het is aangekomen"
, ik miste wat .... maar het mooi oplost. Ik ben er erg blij mee!
Ik ga gauw aan de slag ... als ik met dit mooie weer niet wat holes ga lopen.
groet, Michiel