Hallo allemaal,
Ik ben Robert, al mijn hele leven ben ik in de weer met treinen. Mijn vader heeft mij aangestoken met de hobby. Ben inmiddels 23 en studeer. Door die studie heb ik niet veel tijd om bezig te zijn met de modelbanen.
Modelbanen, ja, want naast Marklin HO hebben we ook nog een flinke LGB baan in de tuin liggen.
Ik zal op dit forum vertellen over de Marklin baan. Veel updates hoeven jullie niet te verwachten want zoals ik al zei, ik studeer en ben daardoor niet vaak bij mijn ouders waar de banen zijn opgesteld.
Ik zal hieronder een beeld geven van het verloop.
Op mijn 4e kreeg ik de ICE. Snel hierna kwam er een modelbaan in mijn kamer.

Het was niet genoeg, er moest wel bovenleiding bij !!

Het paste allemaal niet meer op mijn slaapkamer en er kwam een verhuizing naar de zolder op de garage. Deel 1 in de garage: K rails.

Na de K rails, kwam de C rails. Met de mooie slanke wissels en bochten !!

Omdat dit een groot station was en eigenlijk maar een simpel rondje vond ik dat het tijd was voor iets anders.
Ongeveer een maand geleden ben ik begonnen met het opzetten van een nieuw plan. In het midden van de ruimte een groot station, waarna de trein een dubbel rondje moet rijden om terug te komen op het grote station. Hierbij komt hij ook nog een ICE station tegen.

Naast Marklin hou ik mij dus bezig met LGB. Een beeld hiervan is te vinden op :
http://lgb.atspace.comIk zal de volgende keer weer foto's maken wanneer ik weer bezig ben geweest !!
Robert.