Citaat van: Laurent op maandag 10 mei 2010, 21:38:28
Dat maakt niet uit, op ieder wissel moet een signaal staan vanwege beschadiging van bijv. de stroomafnemer.
Dat is duidelijk, dat ga ik dus doen.
CiteerIk ben er voor je op Opeenshadikhet een topic over gestart, dus ik hoop spoedig daar fotos voor je te vinden.
Dat zou geweldig zijn, ik wacht het even af. Alvast bedankt voor de moeite.
CiteerVergeet je trouwens niet dat wanneer je in de Werkplaats geen bovenleiding hangt, ook zo'n bordje te plaatsen voor de ingang van de werkplaats? Des noods tussen de bovenleiding.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar de bovenleiding loopt door, de linkerhal in. E-loc's kunnen dus op eigen kracht naar binnen en naar buiten rijden.
CiteerTevens zal je een rechthoekig wit bord met rode rand op iedere werkplaatsdeur moeten plaatsen.
De deuren zie je niet, die staan open en blijven open. Daar hoef ik dus geen bord te hangen.
(Het zijn roldeuren. De borden zijn op de deuren geschilderd, maar zie je dus niet in dit geval.)CiteerEn misschien moet je nog wel een een S bord (5 hoek!) plaatsen vlak na het wissel (natuurlijk wel zo dat de lok van de hoofdbaan af is), maar dat weet ik niet zeker.
Vlak na de wissel zeg je, maar wel op zo'n plek dat de loc niet op de wissel staat als die stopt voor het bord, neem ik aan. Het aanvoerspoor is geen hoofdspoor, of zie ik dat verkeerd?
In ieder geval alweer bedankt voor de info.