Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Van schoenendoos tot...

Gestart door Gerard donderdag 01 april 2010, 14:49:44

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Van schoenendoos tot...
HAHA pas maar op dat we niet WEER offtopic :lol:

Ach Gerard leuke dingen maken is gewoon.... Leuk.
Als je het dan ook nog eens succesvol weet te doen dan is het helemaal toppie :) :wink:

Mathijs
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: catzeiler op woensdag 14 april 2010, 23:35:34
Overigens, die wolkjes waren ongetwijfeld schapenwolkjes.................
Welke wolkjes :shock:?

Citaat van: Mathijs op donderdag 15 april 2010, 13:08:52
HAHA pas maar op dat we niet WEER offtopic :lol:
Pas op hè, laat ik het niet merken :twisted:
CiteerAch Gerard leuke dingen maken is gewoon.... Leuk.
Als je het dan ook nog eens succesvol weet te doen dan is het helemaal toppie :) :wink:
Zelf dingen maken is inderdaad leuk: je kan het helemaal aan je eigen eisen en wensen aanpassen.

Vandaag heb ik een begin gemaakt met het wegwerken van het hoogteverschil tussen de werkplaats en de "openbare weg". Op de 1e foto zie je de kranten die liggen te drogen nadat ze met verdunde houtlijm zijn ingesmeerd en op de juiste plaats zijn gelegd. Later wordt dat bekleed met groen.

Verder heb ik 3 lantaarnpalen neergezet, 2 langs de openbare weg en op het terrein van de werkplaats 1 (van de 2):


<deze 2 zijn al aangesloten...>


<... maar deze nog niet, die wacht op zijn collega>

De volgende keer ga ik verder met het terrein.
Re:Van schoenendoos tot...
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Netjes hoor. Leuk en handig opgelost met het talud. Ga je dit ook nog bestraten

De lampen rondom de werkplaats zijn leuk, gaan de hangjongeren en -dames daar ook iig niet heen! :lol:
Re:Van schoenendoos tot...
Ik ga het gedeeltelijk bestraten, maar het grootste deel zal met groen afgewerkt worden.
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Gerard op donderdag 15 april 2010, 19:53:47
Op de 1e foto zie je de kranten die liggen te drogen nadat ze met verdunde houtlijm zijn ingesmeerd en op de juiste plaats zijn gelegd. Later wordt dat bekleed met groen.


Aha dat bedoelde je dus toen je zei dat de lijm intussen droog moest zijn :)
Ziet er goed uit zo.
En ik ga OFFTOPIC als IK dat wil hoor meneer moddereter :mrgreen:

Mathijs
Re:Van schoenendoos tot...
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Heey Gerard,

Kijk jij hebt niet stil gezeten en bent lekker bezig geweest. (kan ik helaas niet zeggen het was te mooi weer )
Erg leuke update en verlichting is ook top stel je voor dat ze doordat het te donker is een ongelukje krijgen.. :lol:
Thanks voor de update. :)

Groetjes,

Antal
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Mathijs op donderdag 15 april 2010, 20:05:03
Aha dat bedoelde je dus toen je zei dat de lijm intussen droog moest zijn :)
Dat bedoelde ik inderdaad ja.
CiteerZiet er goed uit zo.
Vreselijk veel dank :lol:
CiteerEn ik ga OFFTOPIC als IK dat wil hoor meneer moddereter :mrgreen:
Daar zullen we het nog wel een keertje over hebben, maar dan onder 4 ogen :twisted:.

Citaat van: kippenlijntje op donderdag 15 april 2010, 22:20:00
Kijk jij hebt niet stil gezeten en bent lekker bezig geweest. (kan ik helaas niet zeggen het was te mooi weer)
Je hebt altijd luxe paarden en werkpaarden :(.
CiteerErg leuke update en verlichting is ook top stel je voor dat ze doordat het te donker is een ongelukje krijgen.. :lol:
Hoor ik daar ene A.A. spreken?
CiteerThanks voor de update. :)
yw :lol:
Re:Van schoenendoos tot...
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re:Van schoenendoos tot...
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gr.  Charlie
Re:Van schoenendoos tot...
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Hey Gerard,

Je had geluk dat ik bij de spoortechniek beurs was en je dus niet gepast kon straffen, Dus je komt weer goed weg. :lol: :lol:
Hopelijk heb je er vol van genoten. ;)

Groetjes,

Antal
Re:Van schoenendoos tot...
Ach ik was zelf ook weg dus ik mag niet klagen...:(
Leuk geintje Gerard :mrgreen:

Mathijs
Re:Van schoenendoos tot...
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Mooi bord Gerard!

Heb je nog aanwinsten uit Dortmund die je hier met ons wilt delen? :D

Groet,

Ronald
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: kippenlijntje op vrijdag 16 april 2010, 22:05:04
Je had geluk dat ik bij de spoortechniek beurs was en je dus niet gepast kon straffen, Dus je komt weer goed weg. :lol: :lol:
Heb ik effe geluk 8).
CiteerHopelijk heb je er vol van genoten. ;)
Reken maar van YES :lol:!!!

Citaat van: Mathijs op zaterdag 17 april 2010, 20:06:16
Ach ik was zelf ook weg dus ik mag niet klagen...:(
Met de nadruk op mag, zeker. Jammer hè 8).
CiteerLeuk geintje Gerard :mrgreen:
Thnx.

Citaat van: Ronald op zaterdag 17 april 2010, 20:23:47
Mooi bord Gerard!
Thnx.
CiteerHeb je nog aanwinsten uit Dortmund die je hier met ons wilt delen? :D
Nope, de aanwinsten ga ik met niemand delen, ik hou ze lekker zelf :P.

Na een dagje niksen beursbezoek heb ik vandaag de draad weer opgepakt.
Om te beginnen heb ik weer straatstenen neergelegd tussen de sporen en een 2e lamp tussen de sporen neergezet. Verder heb ik de talud afgewerkt (het donkerbruine deel) en er een toegangsweg geplanned (de witte strook).


<een totaal overzicht van de gedane klussen>

Het donkerbruine deel zal later beplant gaan worden met gras, struiken en wie weet wat nog meer. Maar dat is voor later...
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2010

Ludmilla.

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Mooi terrein voor een loods!

Citaat van: Gerard op zaterdag 17 april 2010, 21:02:32
Verder heb ik de talud afgewerkt (het donkerbruine deel) en er een toegangsweg geplanned (de witte strook).

Wat is Talud?

Citeer
Het donkerbruine deel zal later beplant gaan worden met gras, struiken en wie weet wat nog meer. Maar dat is voor later...

het deel tussen de railzen of achter en naast de loods??
maar ziet er perfect uit!

Groeten
Martijn
Re:Van schoenendoos tot...
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Marklin5 op zondag 18 april 2010, 08:26:53
Wat is Talud?
Martijn, even googelen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Talud
Het is gewoon het schuin aflopende deel van een dijk of verhoogde (spoor)weg.
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2010

Ludmilla.

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Ow oke, bedankt  :!:
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Marklin5 op zondag 18 april 2010, 08:26:53
Citeer
Het donkerbruine deel zal later beplant gaan worden met gras, struiken en wie weet wat nog meer. Maar dat is voor later...
het deel tussen de railzen of achter en naast de loods??
Het (donkerbruine) deel achter en naast de werplaats wordt "begroend".
Citeermaar ziet er perfect uit!
Dank je.
Re:Van schoenendoos tot...
Vandaag heb ik een proefopstelling gemaakt voor de bovenleiding. De proefopstelling beviel zo goed dat deze meteen is gebombardeerd tot de definitieve oplossing :lol:.


<?moet ik nou naar binnen??>


<?zie je wel dat het makkelijk kan??>

Ik heb de langste bovenleiding van Märklin op maat geknipt. Een klein gaatje boven de poort, een blokje hout -met daarin een gaatje- aan de binnenzijde tegen het plafond en klaar was ik.


<de constructie aan de binnenzijde>

Ik zou willen dat het allemaal zo makkelijk ging als vandaag :shock:.
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Gerard op zondag 18 april 2010, 16:28:25


Ik zou willen dat het allemaal zo makkelijk ging als vandaag :shock:.
\
Nee dat zou je niet willen. Want als iets niet lukt en je slaagt dan alsnog is de tevredenheid alleen maar groter als alles vanzelf ging had jij minder lol en werden alle topics zo saai....

terug naar normaal:
Ziet er goed uit Gerard, soms is het eerste idee gewoon het beste :cool:

Mathijs
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2009

Leuke dag in het Spoorweg museum

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Gerard heb je ook overzicht foto's van je mooie baan?
Re:Van schoenendoos tot...
Nee, want die baan is nog lang niet af. Sterker nog: er is pas 1/4 deel waar iets te beleven valt.

Ik heb ook geen baanbouwtopic hier op het forum.
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2009

Leuke dag in het Spoorweg museum

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Dat is jammer Gerard wat ik tot op heden gezien heb is prachtig dus vandaar mijn nieuwsgierigheid   :wink:
Re:Van schoenendoos tot...
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Ziet er heel mooi uit Gerard. Dat met de bovenleiding heb je fraai opgelost zeg.
Ik blijf t volgen!
Re:Van schoenendoos tot...
Het is niet elke dag feest, maar hier is dan de update van wat ik vanmiddag nog heb gedaan.


<de verlichting is ingebouwd en doet het (nog steeds :lol:)>

Ik was onderhand toch wel een heel klein beetje erg nieuwsgierig hoe het eruit zou zien mét wandbeplating, dus heb ik aan één zijde maar de wandplaten gelijmd:


<de beplating aan de voorzijde van de werkplaats>


<een blik naar binnen met brandende verlichting>

Ik vind dat ik voor vandaag mijn best wel heb gedaan :lol:.
Re:Van schoenendoos tot...
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Mooi hoor Gerard.

Kan mij NS materieel daar ook onderhoud krijgen? :lol:
Grt,

Ronald
Re:Van schoenendoos tot...
Natuurlijk, maar uitsluitend op afspraak en tegen woekertarieven :twisted:.
Re:Van schoenendoos tot...
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Heey Gerard,

Dit is weer eens een zeer fraaie update en nu gaat het wel hard zeg! :D
Ga zo door dit is super om te zien. :)

Groetjes,

Antal
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Mooie vorderingen Gerard!

Je hebt inderdaad van die dagen dat alles in één keer goed gaat. Helaas veel te weinig . . . . . .  :mrgreen:
Herkenbaar levensfeit!

Groeten,

Erik
Re:Van schoenendoos tot...
Omdat me een forumban boven het hoofd hangt zal ik ook maar reageren :twisted:
Ziet er weer leuk uit Gerard, A.A. zal nog wel wat te klagen vinden maar daar weet jij vast een leuke oplossing op te vinden succes :cool:

Mathijs
Re:Van schoenendoos tot...
Henk-Jan Poorte
gast

Re:Van schoenendoos tot...
Mooi hoor Gerard.

Knap stukje werk en dat allemaal van een schoenendoos.
Even kijken of ik ook een contrakje kan maken voor het onderhoud van mijn materieel. :)
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Van schoenendoos tot...
gerard zou je eens een paar overzichtfoto's van je baan willen maken en plaatsen? :lol: daar ben ik zeer benieuwd na :P :P
Re:Van schoenendoos tot...
Mijn baan is nog steeds "under construction", maar ik zal deze week eens wat foto's maken van het deel dat al klaar is en op het forum plaatsen.
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2010

Ludmilla.

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Leuk,
Mooie deur trouwens!!

Groeten
Martijn
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: wijbe op maandag 19 april 2010, 14:43:02
gerard zou je eens een paar overzichtfoto's van je baan willen maken en plaatsen? :lol: daar ben ik zeer benieuwd na :P :P
Citaat van: Gerard op maandag 19 april 2010, 15:36:35
Mijn baan is nog steeds "under construction", maar ik zal deze week eens wat foto's maken van het deel dat al klaar is en op het forum plaatsen.
Maar wat al af is, is dan ook de moeite waard kan ik je alvast vertellen (en anderen ook wel :wink:)

Mathijs
Re:Van schoenendoos tot...
Hallo Gerard,

Wat ben jij toch handig, dat hoor je mij niet veel zeggen dus doe je voordeel daarmee. :lol:
Dus vergeet je geen roest plekjes hier en daar op aan te brengen, oke heb karton nooit zien roesten maar toch.

Zie dat het alleen voor onderhoud van Eloc's is maar zal voor de officiele opening toch even een stoomloc en dieselloc naar binnen laten rijden en daar zeker een dag in laten staan. 8)

Ruikt de schoenendoos gelijk heel anders nu je schoenen daar niet meer in terug gedaan worden. :lol: :lol: :lol:

Grapje grapje.

Groet Wim. 
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Hoe kom je er op, Wim. Geur van de schoenendoos/lokloods.
Is denk een puntje voor AA.   :lol:
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Marklin5 op maandag 19 april 2010, 15:59:08
Leuk,
Mooie deur trouwens!!
Dank je. Die deur was ooit een flat-cable. Bij de linkeringang kun je trouwens ook 2 stukjes van die flat-cable zien, maar dan als roldeuren.

Citaat van: Mathijs op maandag 19 april 2010, 16:01:11
Citaat van: wijbe op maandag 19 april 2010, 14:43:02
gerard zou je eens een paar overzichtfoto's van je baan willen maken en plaatsen? :lol: daar ben ik zeer benieuwd na :P :P
Citaat van: Gerard op maandag 19 april 2010, 15:36:35
Mijn baan is nog steeds "under construction", maar ik zal deze week eens wat foto's maken van het deel dat al klaar is en op het forum plaatsen.
Maar wat al af is, is dan ook de moeite waard kan ik je alvast vertellen (en anderen ook wel :wink:)
Dank u zeer, jij mag nog even blijven. Jij hebt weer een aantal pluspunten gescoord en jouw eventuele ban wordt opgeschort :wink:.

Citaat van: Wim N op maandag 19 april 2010, 16:32:41
Wat ben jij toch handig, dat hoor je mij niet veel zeggen dus doe je voordeel daarmee. :lol:
Ik ben zeer vereerd :D.
CiteerDus vergeet je geen roest plekjes hier en daar op aan te brengen, oke heb karton nooit zien roesten maar toch.
Dat komt allemaal nog, wees niet bang :wink:. Alleen zal het geen roest worden, maar gewoon wat wheatering.
CiteerZie dat het alleen voor onderhoud van Eloc's is maar zal voor de officiele opening toch even een stoomloc en dieselloc naar binnen laten rijden en daar zeker een dag in laten staan. 8)
Sorry Wim, dat zie je toch fout. De linkerhal is voor e-loc's, de rechterhal voor diesels.
CiteerRuikt de schoenendoos gelijk heel anders nu je schoenen daar niet meer in terug gedaan worden. :lol: :lol: :lol:
Mijn schoenen passen daar niet in, dit is een doos voor maat 40 en ik leef op iets grotere voet :P.
CiteerGrapje grapje.
Het is dat ik je wat langer en beter ken, maar anders was ik nu inderdaad erg :evil: geweest.

Citaat van: Charlie op maandag 19 april 2010, 18:36:38
Hoe kom je er op, Wim. Geur van de schoenendoos/lokloods.
Is denk een puntje voor AA.   :lol:
A.A.heeft het voorlopig veel te druk met andere zaken 8).
Re:Van schoenendoos tot...
Dat is nou een mooie. Veel beter dan die bouwpaketten. Het lijkt net echt. Die kleur groen is goed getroffen. Met die platen zie je meteen dat het nedtrain is. 8)
Mooi terein wordt het ook nog daar op je baan.

Succes met de laatste stappen,
Remie
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Gerard op maandag 19 april 2010, 15:36:35
Mijn baan is nog steeds "under construction", maar ik zal deze week eens wat foto's maken van het deel dat al klaar is en op het forum plaatsen.

een baan is nooit af dus :lol:

en ik vind het niet kunnen dat je op maandag geen foto's hebt geplaatst, ik zal eens aan een paar admins vragen om een 'ban' voor deze zeer slechte actie van je :lol: :lol: :lol: :P :P :P
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2008

Mannheim in 1:87

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Gerard, complimenten voor je "Lokdoos". Bij de officiële opening hoort natuurlijk wel champagne en een fanfare he.
Re:Van schoenendoos tot...
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Ik mis nog de elektrische aandrijving van de loodsdeuren.....:roll: Nu gaat Gerard ontploffen.  :twisted:
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Remie op dinsdag 20 april 2010, 07:36:27
Dat is nou een mooie. Veel beter dan die bouwpaketten. Het lijkt net echt. Die kleur groen is goed getroffen. Met die platen zie je meteen dat het nedtrain is. 8)
Mooi terein wordt het ook nog daar op je baan.

Succes met de laatste stappen,
Dank je, je hebt gelijk: met eigenbouw kun je precies maken wat je wilt en in de juiste afmetingen. Ik blijf gewoon mijn best doen om er iets moois van te maken.

Citaat van: wijbe op dinsdag 20 april 2010, 10:31:31
Citaat van: Gerard op maandag 19 april 2010, 15:36:35
Mijn baan is nog steeds "under construction", maar ik zal deze week eens wat foto's maken van het deel dat al klaar is en op het forum plaatsen.

een baan is nooit af dus :lol:

en ik vind het niet kunnen dat je op maandag geen foto's hebt geplaatst, ik zal eens aan een paar admins vragen om een 'ban' voor deze zeer slechte actie van je :lol: :lol: :lol: :P :P :P
Maar dat wil niet zeggen dat ik niks gedaan heb. Ik heb -in willekeurige volgorde- :
* bovenleidingsmasten gespoten en geverfd en op hun plaats gezet,
* hout gehaald,
* de achterwand van de werkplaats beplakt,
* nog een strook straatstenen op maat geknipt en gespoten,
* de aanvoerweg en een pad op het terrein geverfd en er randen naast gelijmd.
Een aantal daarvan zal je zo zien, maar om daar nu een topic over te schrijven...

Citaat van: Kermit65 op dinsdag 20 april 2010, 11:45:41
Gerard, complimenten voor je "Lokdoos". Bij de officiële opening hoort natuurlijk wel champagne en een fanfare he.
Ik zal vragen of de Luchtmachtkapel het feestje wil opluisteren :lol:.

Citaat van: Kappa op dinsdag 20 april 2010, 14:23:18
Ik mis nog de elektrische aandrijving van de loodsdeuren.....:roll: Nu gaat Gerard ontploffen.  :twisted:
*KABOEM*:lol:

Op het terrein komt ook wat gras, anders wordt het een saaie boel :(. Vandaag heb ik mallen geknipt waarmee ik later grasmatten ga maken om het terrein op te vrolijken.


<donkergrijs: de weg en het pad, lichtgrijs: de bermranden, wit: de mallen voor de grasmatten en er staan nu masten langs het hele aanvoerspoor naar de werkplaats>

Ik hoop dat ik het nu weer een beetje goedgemaakt heb???
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2008

Mannheim in 1:87

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Namens de Nederlandse Vereniging van Buspassagiers moet ik toch een beetje protest aantekenen tegen die laatste foto, Gerard.
Het feit dat er enorme blokkades voor en achter de bus zijn opgeworpen kan haast niet anders dan vertragingen opleveren. Bij wie valt dat te claimen? Er zit een Preisertje in wat al vier nachten op Schiphol heeft moeten doorbrengen door die aswolk.   8)
Re:Van schoenendoos tot...
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Hoi Gerard.
Dit is ongetwijfeld de allermooiste "schoenendoos" die ik (tot dusverre) op een modelbaan tegengekomen ben! 8)
Ik ben dan ook bijzonder benieuwd naar het eindresultaat en ingebouwd op zijn definitieve plek.

Succes met de "laatste hand"! :wink:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Van schoenendoos tot...
Nou Gerard hiermee maak je weer een hoop goed (mijn forumban wordt steeds verder uitgesteld op deze manier :lol)
Maar.....
Die bus kan op deze manier inderdaad niet reizen, jij dwingt mensen dus jouw (ongetwijfeld ontzettend) dure treinen te pakken. Dat is concurrentievervalsing beste Gerard. Doe er wat aan :twisted:

Mathijs
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Kermit65 op dinsdag 20 april 2010, 16:17:51
Namens de Nederlandse Vereniging van Buspassagiers moet ik toch een beetje protest aantekenen tegen die laatste foto, Gerard.
Het feit dat er enorme blokkades voor en achter de bus zijn opgeworpen kan haast niet anders dan vertragingen opleveren. Bij wie valt dat te claimen? Er zit een Preisertje in wat al vier nachten op Schiphol heeft moeten doorbrengen door die aswolk.   8)

Persoonlijk vind ik dit perfecte situatie. Alle tijd voor koffie en dat erg veel in dit geval.  :lol:

gr.  Charlie
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Van schoenendoos tot...
zo daar was de foto van vandaag alweer, ben zeer nieuwschierig nadat de loods klaar is!!!! :D :D :D
Re:Van schoenendoos tot...
hmmmm leuk ben benieuwd wat he nog gaat doen
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Kermit65 op dinsdag 20 april 2010, 16:17:51
Namens de Nederlandse Vereniging van Buspassagiers moet ik toch een beetje protest aantekenen tegen die laatste foto, Gerard.
Het feit dat er enorme blokkades voor en achter de bus zijn opgeworpen kan haast niet anders dan vertragingen opleveren. Bij wie valt dat te claimen? Er zit een Preisertje in wat al vier nachten op Schiphol heeft moeten doorbrengen door die aswolk.   8)
Bekijk het eens van deze kant: dat Preisertje heeft een hele bus voor zichzelf, op Schiphol zou hij één van de +/- 1500 gestrande passagiers zijn.

Citaat van: AlbertJan op dinsdag 20 april 2010, 16:18:33
Dit is ongetwijfeld de allermooiste "schoenendoos" die ik (tot dusverre) op een modelbaan tegengekomen ben! 8)
Er komt nog een omgebouwde schoenendoos op mijn baan te staan. Die is al een paar jaar klaar, maar zit nog steeds ergens ingepakt. Daar wordt het NBM (Nationaal Bus Museum) in gevestigd.
CiteerIk ben dan ook bijzonder benieuwd naar het eindresultaat en ingebouwd op zijn definitieve plek.
Ik hoop dat dat niet te lang meer op zich zal laten wachten.
CiteerSucces met de "laatste hand"! :wink:
Nou, laatste handen dan :lol:, maar toch bedankt.

Citaat van: Mathijs op dinsdag 20 april 2010, 16:25:22
Nou Gerard hiermee maak je weer een hoop goed (mijn forumban wordt steeds verder uitgesteld op deze manier :lol:)
Dat is maar tijdelijk hè :wink:.
CiteerMaar.....
Die bus kan op deze manier inderdaad niet reizen, jij dwingt mensen dus jouw (ongetwijfeld ontzettend) dure treinen te pakken.
:mrgreen:
CiteerDat is concurrentievervalsing beste Gerard. Doe er wat aan :twisted:
En nu zou je graag willen dat ik iets zou zeggen in de trand van "Ja chef"? Mooi niet :lol:.

Citaat van: Charlie op dinsdag 20 april 2010, 17:21:04
Persoonlijk vind ik dit perfecte situatie. Alle tijd voor koffie en dat erg veel in dit geval.  :lol:
Eindelijk iemand die doorheeft dat ik ook oog heb voor de noden van de buschauffeurs :lol:.

Citaat van: wijbe op dinsdag 20 april 2010, 18:28:25
zo daar was de foto van vandaag alweer, ben zeer nieuwschierig nadat de loods klaar is!!!! :D :D :D
Ik ook. In gedachten zie ik het helemaal voor me, maar daar hebben jullie niks aan.

Citaat van: minitreintje op dinsdag 20 april 2010, 18:29:43
hmmmm leuk ben benieuwd wat he nog gaat doen
Ik ook, maar er is nog genoeg te doen. Ik heb nog een paar leuke ideetjes, maar of dat gaat lukken...
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2009

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Hé Gerard,

Leuke update weer, en veel succes met het gras leggen.

Mvg,
Wilco