Citaat van: Remie op dinsdag 20 april 2010, 07:36:27
Dat is nou een mooie. Veel beter dan die bouwpaketten. Het lijkt net echt. Die kleur groen is goed getroffen. Met die platen zie je meteen dat het nedtrain is.
Mooi terein wordt het ook nog daar op je baan.
Succes met de laatste stappen,
Dank je, je hebt gelijk: met eigenbouw kun je precies maken wat je wilt en in de juiste afmetingen. Ik blijf gewoon mijn best doen om er iets moois van te maken.
Citaat van: wijbe op dinsdag 20 april 2010, 10:31:31
Citaat van: Gerard op maandag 19 april 2010, 15:36:35
Mijn baan is nog steeds "under construction", maar ik zal deze week eens wat foto's maken van het deel dat al klaar is en op het forum plaatsen.
een baan is nooit af dus
en ik vind het niet kunnen dat je op maandag geen foto's hebt geplaatst, ik zal eens aan een paar admins vragen om een 'ban' voor deze zeer slechte actie van je
Maar dat wil niet zeggen dat ik niks gedaan heb. Ik heb -in willekeurige volgorde- :
* bovenleidingsmasten gespoten en geverfd en op hun plaats gezet,
* hout gehaald,
* de achterwand van de werkplaats beplakt,
* nog een strook straatstenen op maat geknipt en gespoten,
* de aanvoerweg en een pad op het terrein geverfd en er randen naast gelijmd.
Een aantal daarvan zal je zo zien, maar om daar nu een topic over te schrijven...
Citaat van: Kermit65 op dinsdag 20 april 2010, 11:45:41
Gerard, complimenten voor je "Lokdoos". Bij de officiële opening hoort natuurlijk wel champagne en een fanfare he.
Ik zal vragen of de Luchtmachtkapel het feestje wil opluisteren
.
Citaat van: Kappa op dinsdag 20 april 2010, 14:23:18
Ik mis nog de elektrische aandrijving van de loodsdeuren..... Nu gaat Gerard ontploffen.
*KABOEM* Op het terrein komt ook wat gras, anders wordt het een saaie boel
. Vandaag heb ik mallen geknipt waarmee ik later grasmatten ga maken om het terrein op te vrolijken.
<donkergrijs: de weg en het pad, lichtgrijs: de bermranden, wit: de mallen voor de grasmatten en er staan nu masten langs het hele aanvoerspoor naar de werkplaats> Ik hoop dat ik het nu weer een beetje goedgemaakt heb???