Hallo allemaal,
Het is nog niet zolang geleden dat ik even een zwak moment had, met mezelf had ik afgesproken om niet al te veel rollend materiaal te kopen omdat er nog het een en ander onderweg is.
Ik zag een advertentie met 5 prachtige Marklin wagons die zelden aangeboden worden, nu had ik al een stam van 17 wagons rondrijden en wist dat deze nog iets langer mocht zijn om op zijn eigen plek in het schaduwstation te passen.
Het idee was ik kom er nog wel ergens een of twee tegen maar nu waren het er ineens 5
In de huidige sleep is er plaats voor 2 of 3 wagons dus heb ik even getwijfeld of ik ze zou kopen, ik schreef het al ik had een zwak moment
Na een kort overleg met de verkoper stond de postbode hier voor de deur en ik wist allang wat erin zat, maar toch was het uitpakken een feestje.
De twijfel was verdwenen en ik heb deze wagons met een glimlach op mijn mond uit de doos gehaald.
Zoals jullie zien zit er een wagon 47051.008 in een afwijkende verpakking, zover ik me kan herinneren zaten ze allemaal in een grote verpakking net als de andere 4.
Lege dozen staan bij mij op de vliering en daar kan ik niet zo makkelijk bij komen om dit te checken, zijn er lezers die deze wagon ook hebben en zo ja in welke verpakking.
Dat er een andere verpakking bij zit kan de pret niet drukken, ik heb ik een klap weer een hoop van mijn steeds kleiner wordende verlanglijstje kunnen afstrepen
Mvg,
Peter Degeluidsman