Hallo allemaal,
@ Erik het idee het kasteel een laten worden met het dubbele portaal is een goed idee
Citaat van: wilsma op donderdag 01 juli 2010, 02:08:54
Die burcht pal boven de tunneldoorgang kan mijn inziens niet ivm. funderingen etc. Ik vind het mooier als je hem opschuift naar links-achter, of de oplossing van Erik, maar de toren minder hoog maken. Succes!
P.S. Het lijkt wel of Einte harder werkt, naarmate de temperatuur stijgt.... ze voorspellen dat het Vrijdag 35 tot 37 graden wordt, dus krijgen we weer heel veel nieuws te zien van Einte....???
@ Willem, het kasteel boven het portaal gaat inderdaad niet ivm funderingen
Het kasteeltje is niet meer in gebruik, anders zouden de treinen soms zure regen op hun dak krijgen in de tunnel
Dus ik denk dat hij boven een de eerste bogen komt zie een van de foto's een stukje terug.
Vandaag zijn we op het werk om half 3 gestopt met werken, dus ik kon aan de gang met mijn werk hier
Eerst wat ramen en een deur en poort gemaakt, en toen mijn klei plankje weer tevoorschijn gehaald
Het hele kasteel bekleed met klei, natgehouden met water en een beetje dubro, oftewel oud afwaswater
Nou droogt de klei niet zo snel, na een uur kon ik nog makkelijk de bewerkingen doen.
Hier het resultaat
na een paar uur noeste arbeid in de keuken met 27 graden
maar beter dan in mijn schuurtje
Hier komt morgen nog een plakje klei
anders was hij niet meer vast te houden.
En de kantelen moeten ook nog
Ik hoop dat het er oud en versleten uitziet met pleister op de muren schuren etc.
Ik hoor het wel
Gr Einte