Nieuws:

Stichting 3rail wordt mogelijk gemaakt door reclame en donaties. Doneer eenvoudig via onze Stichting 3rail Shop :thumbup:

Treintafel

Gestart door Charlemagne zaterdag 05 augustus 2023, 17:51:19

Treintafel

Treintafel
Omdat mij inmiddels een grotere kamer ter beschikking staat voor het creëren van mijn baan 'La Tour de Carol 2.0' heb ik mijn oude baan ontmanteld. Wat daarvan resteert, is nog een zeer goed bruikbare tafel. Ik heb 'm maar op Marktplaats gezet, maar wellicht heeft een van mijn mede-forumleden interesse, of weten jullie iemand.

Het is een zeer solide houten frame in L-vorm. Rust op forse poten met zwenkwielen. Frame bestaat uit twee delen die met bouten met elkaar worden verbonden. Linker deel 153x102 cm; rechter deel 93x164 cm. Alle bouten, moeren, schroeven en ringen worden meegeleverd. Twee bovenplaten (12 mm multiplex) zijn ook ter beschikking. Totale breedte 246 cm, diepte links 102 cm en rechts 164 cm). Hoogte frame met poten 89 cm.

Ik heb er twee jaar geleden veel hout voor gekocht en veel tijd besteed aan de bouw.
Re: Treintafel

Met platen.

Dat is een beste tafel! Het houtwerk voorafgaand aan de baan vind ik ook altijd leuk.

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

Kun je het zelf niet hergebruiken? Ziet er mooi en stevig uit in ieder geval.

Dank, Michiel! Henk, ik moest voor mijn nieuwe met een totaal ontwerp aan de slag, anders had ik het wel geprobeerd. Het goede nieuws is dat ik op Marktplaats binnen een uur(!) een koper vond. Zojuist alles geregeld, wordt maandag afgehaald. Wie weet wel iemand die ook forumlid is. Ik zal het hem vragen.

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.