Nieuws:

Heb je nog geen treinenplaatje in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

marklin lokomotief 3034

Gestart door rail a way maandag 13 april 2026, 21:41:03

marklin lokomotief 3034

nooit te oud om te beginnen

marklin lokomotief 3034
wie kan mijn alles vertellen over marklin 3034 ho electrische lokomotief br141 van de DB digitaal
Re: marklin

Ik kan je alleen maar vertellen dat een 3034 niet digitaal is en in minstens 7 verschillende varianten geleverd is.

Bart

BLIJ dat ik analoog RIJ

Daarnaast zijn er volgens mij ontzettend veel van geproduceerd, net als van z'n groene broertje de 3037. Beide worden veel te koop aangeboden en zijn niet bijzonder waardevol.
En dan zijn ze er ook nog als bouwpakket geweest, herkenbaar aan de splitpennetjes in de koppelingen ipv de gebruikelijke "geklonken" pennetjes.
Ze rijden verder prima, niks mis mee.
Zie voor meer info en uitvoeringen de wiki.

dan is er bij die van mijn later een decoder in gebouwd zeker

Een fatsoenlijke titel voor je draadje was te veel moeite?

Bart

moet het altijd een lang en duidelijk draaitje zijn.
marklin: wie kan mijn alles vertellen over marklin 3034 ho electrische lokomotief?
Citaat van: rail a way op dinsdag 14 april 2026, 10:31:36moet het altijd een lang en duidelijk draaitje zijn.

Het is handig om de titel duidelijk te hebben. Dus soms een iets langere titel aan een draadje geven is dan handig. Dit om te voorkomen dat je 100 draadjes hebt met alleen "Märklin". Dan weet je ook niet meer over welk onderwerp het gaat. Dat is beter zoeken in de toekomst. Een forum is ook handig om dingen later op te zoeken voor de nieuwelingen zoals jij nu bent.

dank je ,hebben jullie gelijk ik zal wat duidelijker zijn.

BLIJ dat ik analoog RIJ

:idea: als je je openingspost opent kan je daar eenmalig de titel aanpassen; in iedere volgende post in dit topic wordt dan die titel gebruikt.