Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Michelstadt } begonnen met ballasten tussen de sporen.

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re: Michelstadt } Prachtige verrassing bij thuiskomst na een mooie gastendag.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } Prachtige verrassing bij thuiskomst na een mooie gastendag.
-Michel,
Dat was een hele grote verrassing! Wat een verwennerij van jouw  :favorite:. Eigenlijk moet dat andersom zijn, nietwaar?  >:-D
Maar het is jou gegund en hoe! Zelfs de buurman moet er aan te pas gaan komen. Maar of hij dat nu wel zo leuk vindt?  :-) :-)
DUS: een goede buur, is beter dan een verre .........!  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Michelstadt } Prachtige verrassing bij thuiskomst na een mooie gastendag.
Hoi Michel,

Dat is nog is een mooie verassing na zo'n geslaagde forumdag. Die Harley wagon is ook erg leuk, kende deze niet. Heeft die misschien ook een artikelnummer?

Had er nog niet op gereageerd maar de line up foto's mochten er zeker ook zijn. Je hebt al een knappe verzameling bij elkaar. Altijd mooi om te zien.
Re: Michelstadt } Prachtige verrassing bij thuiskomst na een mooie gastendag.
michel,
je hebt weer 2 prachtige aanwinsten. een erg mooie zweedse loc en een hele leuke wagon. veel plezier ermee, maar euh, je gaat hem voor altijd in zn vitrinetje aan de muur hangen of mag die er ook weleens uit om te laten zien wat die kan op je modelspoorbaan? zo'n mooie loc, die verdient het toch om zo af en toe zn rondjes te rijden?
Re: Michelstadt } Prachtige verrassing bij thuiskomst na een mooie gastendag.
@Jeffrey, het was zeker een verrassing. :)
Zal zeker een aantal foto's tonen als de 3 vitrines aan de muur hangen.

@Maarten, ik was zeer verrast en nadat het papier eraf was gerukt zeer gelukkig. :)
Nee niet jaloers worden dit gebeurt (helaas) niet iedere week hoor.

@Roel, het was zeker leuk thuis komen zo. :thumbup:
Alleen verheugde ik en eigenlijk ook de andere 3 forumleden in de auto op Bosche bollen maar voor volgend jaar heb ik een oplossing we bestellen ze van te voren zodat we ze alleen maar op hoeven te halen na de gastendag. :P
Bij de volgende editie van de gastendag gaan we wat langer met elkaar kletsen ipv alleen maar een handje schudden. :)
Ik ben druk aan het plannen wanneer maar vooral hoe ik met andere aan de baan kan beginnen het zal in fase's gebeuren omdat ik wel wil blijven rijden met de treinen en geen half jaar niet kan rijden maar het gaat helemaal goed komen.

@Hans, ja dat zijn de verrassingen he. :)
Het was mij ook een genoegen om je eens te ontmoeten helaas heb ik ook forumleden niet gesproken/ontmoet misschien volgend jaar stickers op de borst wie wie is ?
Ja het I :favorite: Carl shirt herken je uit duizenden. :D :D
Bedankt voor je compliment voor de BMW ondanks zijn leeftijd rijd hij heerlijk gewoon een topper van een auto. :) :)

@Wim, de Bosche bollen van AH schijnen toch niet zo lekker de zijn als die van banketbakkerij J de Groot. :)
Dank je wel en graag gedaan het verslagje ik doe het graag voor je. :)

@Harald, dank je wel ik ben met alles dus ook met mijn vrouw hartstikke blij. :)

@Hans, er stond natuurlijk niet voor niks zo een lange rij voor de deur. :)
Volgend jaar gaan we bestellen dan weten we zeker dat we glimlachend naar huis gaan na de gastendag. :P :P

@Gerard, het was zeker een verrassing ja ze verwent mij enorm. :)
Maar je hebt gelijk dat het andersom moet dus zal ik haar ook eens verrassen met een mooie loc. :D :D
En de buurman vindt het niet erg hoor is hij ook even bij zijn vrouw weg. ;) ;)

@Marcel, ja de verrassing was erg leuk en totaal niet verwacht.
De harley wagon is helemaal leuk ook omdat ik deze nog nooit gezien had ik heb ook google gezocht maar kan er weinig tot niks over vinden wel vond ik dat het nummer 4680 is en deze pagina van een veiling uit Amerika ? klikie doen
Ook vond ik een pagina van een speciale wagon van een BMW waarbij alleen de naam Harley-Davidson stond en er bij geschreven dat je ze weinig ziet en dat ze ook niet in de Koll staan of dat waar ik weet ik natuurlijk niet ik heb geen Koll.
Dank je wel voor je line-up compliment en ja de verzameling groeit aardig door. :)

@Tim, dank je wel en de mooie Zweeds loc gaat gewoon lekker rijden hoor alleen als er visite komt mag hij in de vitrine staan dan staat hij samen met de andere 2 heerlijk te pronken aan de muur in de woonkamer. :) :)

Edit: nummer 4680 toegevoegd.
Re: Michelstadt } Prachtige verrassing bij thuiskomst na een mooie gastendag.
Je bent een fijne enthousiaste kerel Michel . Blij je te hebben ontmoet en fijn dat je zo'n leuk presentje hebt gekregen.
Had ik geweten dat je van Harley's houdt hadden we er ook even een boompje kunnen over opzetten .

MVG Michel
Re: Michelstadt } Prachtige verrassing bij thuiskomst na een mooie gastendag.
Hoi Mchel

Mooie lok in de vitrine.Heeft altijd iets bijzonders, zo'n speciale uitgave.
Grappig wagonnetje ook.
Veel plezier er mee
Re: Michelstadt } Prachtige verrassing bij thuiskomst na een mooie gastendag.
Michel, bedankt voor het verslag van de "Forum"dag. Ik denk dat je deze "Surprise" dag NOOIT zult vergeten. Wat een prachtvrouw maar ik denk dat het ook wel iets zegt over U, want anders zou zij dat zeker niet doen. Dus waarschijnlijk is Michel ook een "Top" kerel. ;) 
Re: Michelstadt } Prachtige verrassing bij thuiskomst na een mooie gastendag.

Karin houdt zo het huwelijk "op de rails"  :D
Re: Michelstadt } Prachtige verrassing bij thuiskomst na een mooie gastendag.
Citaat van: h0_miessie op maandag 07 november 2016, 09:14:32
@Marcel, ja de verrassing was erg leuk en totaal niet verwacht.
De harley wagon is helemaal leuk ook omdat ik deze nog nooit gezien had ik heb ook google gezocht maar kan er weinig tot niks over vinden wel vond ik dat het nummer 4680 is en deze pagina van een veiling uit Amerika ? klikie doen
Ook vond ik een pagina van een speciale wagon van een BMW waarbij alleen de naam Harley-Davidson stond en er bij geschreven dat je ze weinig ziet en dat ze ook niet in de Koll staan of dat waar ik weet ik natuurlijk niet ik heb geen Koll.
Dank je wel voor je line-up compliment en ja de verzameling groeit aardig door. :)

Edit: nummer 4680 toegevoegd.

Hoi Michel,

Zelf heb ik een programma van Collection Märklin HO. Heb hier ook gezocht maar vindt hem daar ook niet. Een speciale wagon is het zeker. Een leuk verzamel object.

Re: Michelstadt } Prachtige verrassing bij thuiskomst na een mooie gastendag.
@Michel, dank je wel voor je compliment over mij maar dat is wederzijds. :)
Ik rij al 30 jaar Harley dus de volgende keer als we elkaar ontmoeten gaan wij daar zeker een boompje over opzetten. :)

@Piet, het is zeker een mooie loc mede door de prachtige kleurstelling van hem en net als de andere vitrine locs geeft het iets specials om aan de muur te hangen.
Het Harley wagonnetje is een gewoon een prachtig hebbedingetje die ik als Harley rijden gewoon moest hebben leuk voor in de grote vitrine maar zeker ook voor in een kleine vitrine in de kamer.
Met het plezier gaat het zeker goed komen. :thumbup:

@Staf, graag gedaan hoor het verslagje hopelijk ben je er volgend jaar ook bij zodat we lekker kunnen kletsen over alles en nog wat. :thumbup:
Ik wordt er verlegen van maar mijn vrouw vindt mij inderdaad een top kerel. :-*

@Tony, jij snapt het maar ook ik doe veel om het huwelijk op de rails te houden en niet zoals bij mijn vorige huwelijken het te laten belanden op een doodspoor. :D

@Marcel, dit mooie speciale wagonnetje is moeilijk te vinden op het www.
En ja het is zeker een leuk verzamel objectje staat mooi naast de 3 andere wagons met remmershuisjes. :)
Re: Michelstadt } Prachtige verrassing bij thuiskomst na een mooie gastendag.

Zolang je zelf op tijd de wissels omzet en het niet aan Prorail overlaat, is er niks aan de hand, Michel  :P
Re: Michelstadt } Prachtige verrassing bij thuiskomst na een mooie gastendag.
Tony,

De wissels staan allemaal op rechtdoor. ;) :) :)
Re: Michelstadt } Prachtige verrassing bij thuiskomst na een mooie gastendag.
 :-)
Michelstadt } Houten 12-11-16.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Michelstadt } Houten 12-11-16.
Gisteren met 3 forumleden richting Houten gereden waar wij lekker op tijd aankwamen.
Nadat de deuren open gingen van de zalen ben ik meteen naar de stand gegaan waar ik mijn huwelijksloc wilde kopen maar helaas hij was er niet meer. :(
Rondje gelopen waar het mij opviel de vele lege plekken die er waren dus snel klaar met door de hallen heen lopen.
Rails gekocht weer 40 stuks die ik kan afschrijven van de lijst en na aankomst thuis meteen de rails geslepen zodat ze gelijk op geborgen konden worden.
En ik zag een mooie wagon met oplegger van Willi Betz die maar meegenomen zodat mijn Willi Betz trein langzaam naar de juiste grote gaat heb nu 4 wagons en wil er nog 2 a 3 bij verzamelen.
Verder vandaag een aantal locs ijken en lekker spelen met de alleen rijden de locs over de baan. :) 
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
-Michel:
Spijtig dat ik er niet kom bijzijn gisteren, maar de volgende keer beter.
That's the spirit om weer een aantal rails mee te nemen voor je 2.0 baan.
En die wagon is je vergeven, want die staat heel mooi in het rijtje,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Hoi Michel,

Nogmaals bedankt voor het meerijden gisteren, het was erg gezellig. :)
Het was inderdaad erg rustig qua handelaren in Houten en we hadden het redelijk snel gezien allemaal.
Mooie wagon heb je er weer bij voor je "Willie" trein. :P

Gr.
René
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

online
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Hoi Michel,

Jammer dat je huwelijksloc er niet meer was. Hopelijk vind je hem nog ergens anders! De wagon is elk geval een mooi doekje voor het bloeden en het levert een mooi gezicht zo op je baan.

En Michelstadt 2.0 komt steeds een stapje dichterbij! Rustig doorsparen dus ;)

Veel speelplezier vandaag :).

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
-Michel,
Het was weer zoals gewoonlijk, als we elkaar ontmoeten in Houten. Ik moet ook toegeven, dat het minder druk was. Bij aankomst al te merken en dat is wel heel opmerkelijk! Wat de oorzaak daarvan is? Gissen maar!!
Wat in elk geval wel vooraan staat, is jouw uitbreiding van die "W.B."-sleep. Staat er heel mooi op! Ja, er zouden nog wel zeker twee wagons bij kunnen! Dus de volgende keer maar kijken of er nog één te koop is.
Wij hadden het weer heel gezellig, zoals te doen gebruikelijk! Jouw 'geschenk' is hier heel goed aangekomen. Zal alleen de koppeling moeten gaan vervangen, als ik ermee ga rijden. Maar dat kan altijd nog!
Als alles goed gaat zien wij elkaar aanstaande vrijdag in Köln. Fijn weekend en veel plezier met het rijden!  :thumbup: :thumbup:
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.

Hoi Michel,

Volgende keer beter, zegt men dan  :P
Gelukkig heb je al een paar loc's om die Willi Betzen te trekken, dus voor de dienstregeling maakt het niet veel uit.
Is ook wel spannend, om bij volgende beurzen te kijken, of je die loc vindt. Gaat zeker een keer lukken.

Carl zei, dat de verrassingsloc eigenlijk nog specialer was !

Grtz Tony
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Hoi Michel

Jammer dat je loc weg was, maar je komt er wel weer een andere tegen hoor.  :P
Maar je hebt weer de nodige rails gekocht en wagons, zo komt het ook weer goed bij jou.  :D
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Hoi Michel,

Jammer dat de loc er niet meer was, is dit een nieuw model wat uitverkocht was of is er volgende maand weer een nieuwe kans?
Je hebt er in ieder geval weer een mooie wagon bij, wordt een leuk sleepje zo  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Je zal die lok heus nog wel een keertje tegen komen. Het verlangen is vaak leuker dan het hebben.:)
Ik vind je Willi Betz sleep hartstikke mooi!
Hoeveel loks moet je nu nog ijken?
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
 :) Michel, die lok wacht nog ergens op je, het komt goed. O:-D
En je WB trein ziet er geweldig uit, het is een mooie sleep. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Dirk-Jan
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
@Jørg, jammer dat je er zaterdag niet kon zijn maar hopelijk ben je er de volgende beurs weer bij in Houten zodat we lekker bij kunnen kletsen. :)
Ja de rails aantallen groeit aardig niet snel genoeg maar ja niks aan te doen en ja die wagon moest mee zodat het sleepje langer en mooier wordt.

@René, graag gedaan hoor dat meereden ik vond het ook gezellig. :)
Ik vond het ook erg leuk om je baan en module weer te zien en ja het trammetje rijd erg mooi boven het spoortraject. :thumbup:
Ja we zaten wat betreft het naar huis gaan op één lijn. :P
De Willi trein groeit lekker nog een paar erbij dan is hij mooi genoeg.

@Wico, de loc komt er wel hoor al zal het misschien even duren maar als ik mij zinnen op iets gezet heb dan wil ik het ook hebben. :D
Willi maakte een hoop goed inderdaad en ja het staat nog leuk ook. :)
Ja langzaam komt het rails wat ik nodig heb voor Michelstadt 2.0 binnen nog maar 447 stukken dan zijn de schaduwstations en klimspiraal binnen.
Met het speelplezier komt het goed hoor voor het eerst sinds 5 dagen dat ik weer eens kon rijden mede door de avonddiensten.

@Gerard, het was zeker leuk om je weer eens te zien en even bij te kleppen. :thumbup:
De Willi wagons staan heel mooi achter de Willi loc dat zal een mooi gezicht zijn als die straks uit de klimspiraal de baan opkomt rijden. :thumbup:
We gaan elkaar zien en uiteraard spreken aanstaande vrijdag in Köln ik kijk er naar uit. :) :)

@Tony, het gaat zeker goed komen met de loc. :)
De Willi wagons kunnen zeker uitzoeken wat betreft locs maar je weet het je kan nooit genoeg locs hebben want ook modelbaanlocs hebben onderhoud nodig en kan/moet de dienstregeling gewoon doorgaan. ;) ;)
Carl heeft altijd gelijk wat betreft locs. :) :)

@Peter (peterke33), helaas niks aan te doen maar hij komt er wel hoor eventjes geduld hebben en geduld wordt altijd beloond. :)
Jawel weer 40 stukken bochten erbij gaat lekker zo. :thumbup:

@Peter (de geluidsman), nee geen nieuw model ik heb de verkoper gemaild of hij er nog één heeft zo ja of hij die volgende maand dan mee kan nemen voor mij.
Met het Willi wagonnetje ben ik heel blij mee vooral omdat het nu een leuk sleepje wordt zo. :)

@Maarten, Ja het verlangen en zoeken naar de loc is ook leuk hij zal hier heus wel zijn rondjes gaan rijden hier. :)
Wat betreft de Willi Betz sleep ben ik het helemaal met je eens. :) :)
Na vandaag nog maar 23 stuks het schiet op. :D

@Dirk-Jan, net wat je zegt met het locje gaat het helemaal goed komen. :)
De WB trein ziet er zeker geweldig uit en zal straks een mooi gezicht zijn rijdend over de nieuwe baan  :P
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Lid sinds: 2014

Geen brug is te ver.

offline
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Hallo Michel,

Jammer dat je de lok (trein) had gemist. Wel weer een goed excuus om de volgende keer weer naar Houten te gaan.

En rails werd veel aangeboden. Ook in verschillende prijsklasse. Wel weer leuk dat je weer een stukje uitbreiding heb. Nog maar een paar voor de Michelstadt 2.0.

En leuk om je tegen te komen, al was het wel even kort.
Volgende keer maar weer goed maken.
En over de brug denk ik nog wel even na wat je me zei. :) :)

M.vr.gr. Erwin
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Erwin,

De loc komt er wel hoor zal alleen wat langer duren maar hij komt hier zijn rondjes rijden. :)
Er ligt zeker veel rails te koop in Houten dus iedere keer wat meenemen zodat de baan er snel gaat komen begin nu wel naar uit te kijken. :)
Het was zeker te kort maar net wat je schreef gaan we zeker goed maken de volgende beurs misschien omder het genot van een bakkie koffie / thee ?
Gewoon doen als je ziet hoeveel volgers je hebt met je brug topic zal er best animo voor zijn en zeker de gene die nu al aan je lippen hingen in de kantine zullen er zitten. :thumbup:
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
-Michel,

Dat beloofd wat te worden vandaag! NU al op dit tijdstip zo actief; nou, nou! Een ander moet nog uren wakker worden!
:offtopic:

Fijne werkdag verder, Michel! Telkens in Houten dus een aantal rails vergaren, dan schat ik dat jij zeker nog een jaar "H" moet gaan bezoeken!  >:-D Maar toch veel suk6 met de rails! Hou wel alles goed in de gaten waar wat komt te liggen, want al die 'kleine stukjes' is vaak een probleem om te verkrijgen in "H"!
Bij jou gaat dat heel goed lukken; dat voorbeeld had ik op de laatste beurs wel gezien! Het was een zgn. "charme offensief" wat jij opvoerde tegenover die 'mevrouw'!  >:-D >:-D :thumbup:
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
We leven in een 24 uurs economie, als je tegenwoordig niet vroeg op pad gaat sta je geheid in de file.
Zelf begin ik ook graag vroeg, lekker voor de file uit en als het mee zit net voor de file weer thuis al wil dat laatste steeds minder vaak lukken.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
@Gerard, ik moet zo vroeg op omdat mijn werkgever deze tijden heeft bedacht half 6 beginnen en dat 2 weken achter elkaar maar erg vindt i het niet hoor vroeg beginnen is soms vroeg thuis ook.
Ja ik zal nog de nodige ritjes naar Houten moeten maken voor rails maar dat is niet erg hoor tegenwoordig wordt het toch een sociaal uitje omdat je steeds meer forumleden spreekt. :)
Rails hou ik zeker in de gaten heb mijn briefje met wat ik nodig heb altijd bij mij dus ook de kleine stukjes niet kan vergeten maar die kan ik van de lijst strepen die zijn allemaal binnen. :)

@Peter, helaas gaat dat tegenwoordig voor de A27 niet meer op voor de file rijden al 2 dagen dik een uur langer onderweg van Almere naar Utrecht door de enorm files.
Ach ja niks aan te doen radio aan pakkie brood en drinken mee zo komen we de file wel door. :)
De files op de terugweg vallen gelukkig mee en ben ik lekker op tijd thuis zodat ik nog een uurtje op de bank kan leggen voordat mijn vrouw thuis is van haar werk. ;)
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Ja Michel, het is me wat met die files. Vandaag in België meer dan 400km. In ieder geval: Petje af voor jullie beroep.
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Citaat van: stafmarklin op woensdag 16 november 2016, 10:02:24
Ja Michel, het is me wat met die files. Vandaag in België meer dan 400km. In ieder geval: Petje af voor jullie beroep.

Niks van gemerkt tussen de badkamer en de bureau hier vandaag  :-) :-)
Leve thuiswerken !  :P

Bart
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Heerlijk Michel zo vroeg.
Vind het al jaren lang heerlijk om zo vroeg mogelijk te beginnen met werken.
4 uur op , en tussen 5 uur en half 6 weg , om 6 uur op het werk , en dan lekker vroeg thuis....files ken ik alleen van het journaal...... :D
Het liefst begin ik nog eerder , maar dat mag ik maar enkele keren doen van mijn werkgever om te kijken welke lichtmast er het niet doet in het mooie Rotterdam..... :D

Mvg: Alex
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

online
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
ik vind het heerlijk om zo laat mogelijk op te staan B), dan binnen 15 minuten in de auto te ploffen, om een half uur later op mijn werk te zijn en dan beginnen onder het motto;
je begint laat en dus vroeg naar huis. :P
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Ik sta alleen in de file als ik de provincie verlaat via België  O:-D >:-D
De ring van Antwerpen , het blijft een drama  :?
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
-Barry:
En het zal nog jaren een drama blijven, zolang de Oosterweel verbinding niet klaar is.
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
@Staf, ik hoorde het op de radio van de files in België het wordt overal steeds erger.
Dank voor je waardering voor mijn beroep. :) :thumbup:

@Bart, thuis werken zou niks voor mij zijn ik ga van de badkamer meteen naar zolder in plaats van naar het bureau. ;) :D

@Alex, heb er ook geen moeite mee lekker vroeg op meestal vroeg thuis alleen deze week helaas niet gisteren door duurde ruim 2 uur om van Almere bij de eerste klant in Woerden te komen dus 3 overuurtjes want je loopt de hele dag achter de feiten aan.
En ik dacht gisteren nog toen ik op de ring reed bij jouw in de buurt wat brandt die verlichting mooi hier en ze doen het ook allemaal ook nog Alex en uiteraard ook je collega's bedankt. ;) :D

@Ruud, mooi motto heb je laat beginnen vroeg thuis. :thumbup: :thumbup:
Helaas haal ik het kwartier niet even op het forum kijken ontbijtje eten en het vrouwtje wakker maken met koffie dus eigenlijk dan al tijd te kort. ;)

@Barry, ja de ring van Antwerpen waar ik soms kom met mijn privé auto is zeker altijd een drama.

@Jørg, leuk vooruitzicht dat dit nog jaren kan gaan duren. ;)
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Citaat van: h0_miessie op donderdag 17 november 2016, 05:01:31

@Bart, thuis werken zou niks voor mij zijn ik ga van de badkamer meteen naar zolder in plaats van naar het bureau. ;) :D


Dat begrijp ik ten zeerste, maar gelukkig zit mijn baan in de kelder en ligt de keuken daarvoor. :-)

PS Ik werk wel regelmatig eens uit de kelder ook hoor  ;)

Bart
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } Houten 12-11-16.
Bart,
Dat scheelt een hoop dat je baan in de kelder ligt. :)
Werken en ook nog eens rijden tegelijk dat is toch helemaal geweldig als je dat kunt doen dan ben je een blije man denk ik. :thumbup:
Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
Op de laatste gastendag sprak ik met een forumlid die een mooie startset (29680) had gekocht maar dat hij één loc met rijtuigen uit deze set ging verkopen.
En omdat het om een Ae 6/6 ging had ik er wel interesse in om het setje over te nemen en na een paar weken kreeg ik mail of ik nog interesse had en ja ik had nog steeds interesse in dit fraaie setje.
Nadat we de prijs waren overheen gekomen zijn mijn vrouw en ik naar zijn huis gereden en kon ik de loc en rijtuigen bewonderen op zijn baan wouw wat een prachtige stoere loc met mooie rijtuigen in de zelfde kleurstelling als de loc.
Onder het genot van een bakkie thee werden de loc en rijtuigen in gepakt toen hij mij een rode Re 4/4 liet zien ook deze schitterende loc wilde ik meenemen naar Michelstadt want door de prachtige foto's van Wico zijn vitrine met Zwitserse loc ben ik eigenlijk ook verliefd geworden op de locs. :P
Maar omdat ik mijn vrouw beloofd had dat de Ae 6/6 echt de laatste loc was die ik kocht en dat ik voortaan alleen maar rails ging kopen zag ik het rijden op mijn baan in het gedrang komen. :(
Maar het forumlid waar ik was had op de gastendag laten ontvallen toen hij de 3170 de houten Zweedse loc zag staan in de vitrine in de kantine dat hij die graag in zijn collectie wilde hebben en laat ik die nou net in mijn vitrine hebben staan dus afgesproken dat we de locs gingen ruilen want bij mij staat hij toch maar stil en nu zijn we samen blij ik een mooie rode Re 4/4 en hij een prachtige Zweedse houten loc.
Al met al heb ik er weer 2 prachtige locs bij waar ik veel plezier van ga krijgen de Ae 6/6 is inmiddels geijkt en rijd lekker zijn rondjes op de proefbaan de Re 4/4 met delta wordt omgebouwd met een Esu lokpilot en Märklin hoogvermogenmotor zodat deze prachtige loc mooi zijn rondjes kan gaan rijden in Michelstadt 2.0.

En nu genieten van de foto's van de nieuwe prachtige locs en van de 3170 die naar een andere baan gaat verhuizen.

Edit: woordje toegevoegd.
Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
Dat zijn weer mooie uitbreidingen Mies, ik denk dat jij je bouwplannen al aan moet laten passen want als het in dit tempo doorgaat heb je nog wel een extra schaduwstation nodig.

Veel plezier ermee.


mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
-Michel:
Prachtige Zwitserland aanwinst, daar kan niemand iets tegen hebben, alhoewel je had beloofd om alleen nog maar rails te kopen, maar zo een kans mag je zeker niet laten voorbijgaan, veel rijplezier er mee,  :thumbup:
Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

online
Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
Michel,

Helemaal goed die Ae 6/6!!! Sorry voor het Zwitserland virus dat je hebt opgelopen, maar er zijn ergere dingen die je kunt overkomen :). En dan ook nog een dubbelslag met een Re 4/4 II. Kan het nog mooier? En dan beide beauty's showen op de fraaie display! Jij bent een gelukkig man, maar ik loop vandaag ook met een grote glimlach rond. Bedankt voor de fraaie plaatjes!

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
Hoi Michel,

Straks moet je nog een berg met tunnel gaan maken in Michelstadt, om die Zwitsers door de Emmentaler te laten rijden  :D
Die rooie kan ook mooi als dubbeltractie achter je cargo  :P

Fijn ook, dat de groene al van een sleep voorzien is; hoef je daar niet meer naar te zoeken  ;)

Carl snapte het wel, toen hij de foto's zag, maar vroeg zich toch af, waarom je niet alleen maar rails koopt   8o

Mooi spul, Mies  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
Michel

Je hebt weer mooie aanwinsten gescoord, dat beloofd wat te worden op je baan.
Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
-Michel,
Vóór en/of tegen de regels van jouw  :favorite: in, kan ik zeggen, dat jouw 'willetje' toch nu al aardig de boventoon gaat voeren. Jouw 'omstanders' zullen jou wel begeleiden in Houten. Kunnen we een  8) "oogje" in het zeil houden.  >:-D
Jouw 'levensweg' kent slechts voordelen. Waar haalt jij het allemaal vandaan! Tsjonge, tsjonge, wat een pracht exemplaren rijden er nu allemaal op jouw baan rond. Ik zou maar eens zo langzamerhand beginnen aan jouw 'plannen'! Ik zie nog komen dat die flink in het gedrang gaan komen. Mooie foto's en vooral in jouw 'fotoscherm'!  :thumbup: :thumbup:
Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
Hallo Michell,
gefeliciteerd met je aanwinsten.

mooie oplossing om te ruilen. Twee mensen gelukkig.

Geniet ervan.
Groet, erik
Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
Die 3434 wil ik oooooooooooooook!
Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

offline
Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
Hallo Michel.
Ik zag een aantal posts terug jou Willy Betz trein.
Heb je de complete set van een loc en 4 rollende landesstrasse wagens, of alleen de loc met hugepackwagens?

Gr. Marcel
Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
Dag Michel.

Zoals je wellicht weet ben ik niet zo van de E-locs,
maar die houten Zweed (IKEA? :mrgreen:) is een hele fraaie! :thumbup:
Gefeliciteerd met deze en de andere aanwinsten.

Groeten,

Erik.
Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.
Hallo Michel,

Zwitsers materieel is zeer fraai, hoewel die Zweedse schone er ook mag zijn!

Met al dat moois kun je een hele mooie zwitserse brug of boogviaduct op je baan bouwen! Gaaf gezicht, zo'n sleep op zo'n viaduct.

Hartelijke groeten,
Roel