Toch nog even de update neer zetten.
We hebben hier de spoorbaan en de weg gescheiden.
Ik ben hier de breedte aan het opmeten voor het steunportaal dat over het traject naar de spiraal staat en zowel de weg moet steunen als het paradespoor.
Links op de foto ligt het spoor 1 op 1 uitgeprint zodat we het verloop van de paradebaan goed kunnen afbakenen.
Deze fot laat zien hoe de situatie straks zal zijn met de brug over het paradespoor, de weg en de rivier.
Dit is even een ander perspectief. Je ziet dat de brug best wel doorzakt, maar daar hebben we een mooie oplossing voor. Maar daarover later meer.
Het paradespoor krijgt vorm en ook de weg ligt mooi parallel langs het spoor.
Aan deze kant zit de keerlus van de weg. We hebben het spoor iets omhoog laten lopen, anders konden de auto's er niet onderdoor.
Dit hadden we slecht gepland, maar deze verandering levert straks hele mooie plaatjes op. Een geluk bij een ongeluk.
Hier hebben we de waterlinie ook neer gelegd op z'n plek. Het stijgende spoortraject ziet er wel goed uit.
Even een foto vanaf de andere kant, shit.... ben ik weer betrapt op bellen.
We zitten niet stil. Links achteraan loopt het spoortraject dat naar het bovenste niveau loopt het 7 sporige station.
Ondertussen zijn we foam stroken aan het leggen voor het paradespoor.
Het foam voor het parade spoor vordert. De hart op hart afstand, op het parade spoor, zal 47 mm bedragen waardoor de treinen heel dicht langs elkaar heen rijden.
Het foam van het paradespoor ligt. Op de foto lijkt het of er onevenheidjes in zitten, maar dat is gezichtsbedrog
Met deze foto wilde ik deze update afsluiten. Het paradespoor is voor het grootste deel met flex-rails gelegd.
Hier zie je de eerste trein op het paradespoor. De spijkertjes in de rails is voor het op zijn plaats houden van het spoor en gaan eruit als er geballast is.
Tot zover de update. Tot de volgende keer,
Peter en Wim