Ja, dat denk ik ook. Ik was even in de war vanwege dit verhaal over die lok:
Deze lok reed in 2019 met deze speciale 50 jaar Kombiverkehr-bestickering. Volgens verschillende fotobijschriften en spotters zou er daarbij sprake zijn geweest van een afstemmingsprobleem met modelspoorfabrikant Piko, die een model van Lokomotion-loc 139 310 wilde uitbrengen. Als gevolg daarvan kreeg 139 135-8 tijdelijk een grote "310" op de fronten opgeplakt. Ik wist even niet meer zeker of het de 310 of de 135 op het front geplakt zou moeten krijgen.
Hoe dan ook, deze specifieke uitvoering mist hier nog in de collectie, een groot deel van die andere zebra's liggen hier thuis al.
Nogmaals, mooie foto's!
Dennis