Een goeiemiddag allemaal. Een nieuwe post een nieuw begin.
Vooraleer ik hier ga posten, uitleggen, showen, een woordje van dank. Dank aan diegenen die onwetend de microbe eens zo hard hebben aangewakkerd. Maar ook aan diegenen die fdb hebben gegeven op mijn vorig topic (
Link) en fdb op mijn baanplan (
Link), privé of publiek.
Een welgemeende dankjewel!
Nu, het oude topic, dat gaan we sluiten. Dat waren babystapjes 15 jaar geleden, een paar huizen verder zitten we op een mooie zolderkamer.
De onderbouw staat, al moeten er nog een 6 tal kopse plankjes gehangen worden in de hoeken. (Let zeker niet op de rommel onder de onderbouw, het is en blijft een zolder)
Het schaduwstation ligt vast, dus de grootte van de tafel ook. Het zichtbare gedeelte, met name het station is nog wat tekenwerk voor nodig. Dat komt wel...
2 fotootjes die een idee geven, dan moeten jullie niet gaan scrollen in mijn banenplan topic...
En dan het timmerwerk. 15 geschaafde planken van 4,2m x 14cm x 2cm geven ongeveer dit resultaat.
Het volgende is aan de rechterzijde tijdelijke OSB 12mm erop om een testbaan te maken.
Jullie lezen het goed, een testbaan. Het is een stevig project en ik wil het degelijk uitvoeren. Een stevig project betekent ook een forse investering naast hetgeen ik al heb.
Een testbaan betekent ook, mijn eerste stappen met terugmelding en blokrijden terug opfrissen en programmeren. Ook de software keuze wordt terug in vraag gesteld.
De updates gaan schaars zijn, toch zeker betreffende de bouw. Maar er gaan er volgen. Voor mij is het een momentje van "eindelijk" en dat deel ik graag.
Zoals altijd, feedback, goede maar ook slechte, laat maar komen. Ik kan er maar van leren.
Geniet van het zonnetje en tot gauw!